سامسونگ زمان عرضه گلکسی اس۷ و اس۷ اج را اعلام کرد

 

سامسونگ طرفدارانش را زیاد منتظر نگذاشت و زمان عرضه دو پرچم‌دار جدید خود گلکسی اس7 و اس7 اج را اعلام کرد. این غول کره‌ای اعلام کرده که این دوگوشی هوشمند را 21 اسفندماه به‌صورت رسمی عرضه خواهد کرد اما علاقه‌مندان می‌توانند از امروز نسبت به‌پیش‌خرید این دوگوشی و ثبت‌نام آن اقدام کنند؛ اما سؤال مهم درباره این دو پرچم‌دار این است که سامسونگ در 21 اسفندماه این تلفن‌های همراه را در کدام کشورها عرضه خواهد کرد. سؤالی که یکی از منابع خبری کره‌ای از قول روابط عمومی این شرکت اعلام کرده است که گلکسی اس7 و اس7 اج در 60 کشور در تاریخ ذکرشده عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-S7-and-S7-edge

روابط عمومی سامسونگ اعلام کرده که این شرکت برای افرادی که این دوگوشی را از امروز تا 21 اسفندماه پیش‌خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR نیز به‌صورت رایگان تدارک دیده است.

Samsung-Galaxy-S7-and-S7-edge (1)

سامسونگ سال گذشته میلادی 38 میلیون دستگاه گلکسی اس6 فروخته و امیدوار است که بتواند تا پایان سال 2016 بیش از 40 میلیون دستگاه گلکسی اس7 به فروش برساند. هرچند که سامسونگ به‌جز چند قابلیت جدید همچون قابلیت ضدآب و گردوغبار بودن، بهره‌مندی از خنک کننده مایع و حافظه میکرواس‌دی در گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج ویژگی‌های جدیدتری را عرضه نکرد اما باید منتظر ماند و دید که آیا کاربران به این دوگوشی هوشمند اقبال نشان می‌دهند و سامسونگ می‌تواند به فروش ایده آل خود برسد؟

Samsung-Galaxy-S7-and-S7-edge (2)

نوشته سامسونگ زمان عرضه گلکسی اس7 و اس7 اج را اعلام کرد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.