سامسونگ نسخه صورتی گلکسی S7 را هم به بازار عرضه کرد

سامسونگ نسخه صورتی گلکسی S7 را هم به بازار عرضه کرد

پس از رسوایی گلکسی نوت ۷، سامسونگ سعی دارد تا ناکامی خود را با گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge جبران کند، هفته گذشته این شرکت از نسخه جدید گلکسی S7 Edge با رنگ آبی مرجانی (رنگ پر طرفدار گلکسی نوت ۷) پرده برداشت و حالا نوبت به گلکسی S7 با رنگ صورتی رسیده است.

مدتی قبل در خبرها گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد نسخه صورتی یکی از گوشی‌های هوشمندش که در بازار موجود است را عرضه کند، اما هیچ صحبتی از مدل این گوشی نشده بود، در همان زمان حدس زده می‌شد که این گوشی یکی از مدل‌های گلکسی S7 یا مدل‌های محبوب دیگر این شرکت در کره جنوبی باشد.

اما حالا مشخص شده که سامسونگ نسخه صورتی گلکسی S7 را در دسترس کاربران هم‌وطنش قرار داده است که البته تنها برای حافظه ۳۲ گیگابایت در دسترس است، مشخصا این رنگ برای بانوان در نظر گرفته شده است، البته پیش از این هم مدل‌هایی مانند گلکسی S4 دارای نسخه‌هایی با رنگ و طرح مخصوص بانوان بودند. اما هنوز خبری از وجود نسخه صورتی گلکسی S7 Edge نیست و هنوز اعلام نشده است که آیا این نسخه در کشورهای دیگر هم راهی بازار خواهد شد یا خیر.

در ماه آوریل سامسونگ نسخه طلایی-صورتی از خانواده گلکسی S7 را عرضه کرد، اما تفاوت این نسخه با آن‌ها در این است که دیگر خبری از سایه طلایی نیست و تنها صورتی خالص دیده می‌شود. این نسخه از لحاظ قیمت هیچ تفاوتی با سایر رنگ‌ها نخواهد داشت.

نوشته سامسونگ نسخه صورتی گلکسی S7 را هم به بازار عرضه کرد اولین بار در پدیدار شد.