سامسونگ: پیش فروش گلکسی نوت ۷ فراتر از حد انتظار ما بوده است!

سامسونگ: پیش فروش گلکسی نوت ۷ فراتر از حد انتظار ما بوده است!

گلکسی نوت ۷ جدیدترین پرچمدار سامسونگ بوده و بر خلاف مدت کمی که رونمایی شده، توانسته مشتریان زیادی به خود جلب کند. با اینکه نوت ۷ یک پرچمدار است و این خود می‌تواند دلیلی بر فروش خوب آن باشد، اما فروش گلکسی S7 و پیش فروش نوت ۷ به حدی است که اوضاع سامسونگ را رو به راه کرده است. گرچه پیش فروش گلکسی S7 بسیار خوب بود، اما نوت ۷ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

تقاضای قوی می‌تواند فصل خوبی برای سامسونگ رقم بزند، اما اگر سامسونگ نتواند به تقاضا پاسخ دهد، ممکن است این فرصت خوب را از دست بدهد. کمبود نوت ۷ در بازار ممکن است که کاربران را به سمت برندهای دیگر همچون اپل بکشاند. سامسونگ به رویتز گفت:

پیش فروش گلکسی نوت ۷ از انتظار فراتر رفته و زمان عرضه آن در برخی بازارها تغییر کرده است.

مشکلات تولید نمایشگرهای خمیده منجر به فروش کمتر از حد انتطار گلکسی S6 edge در سال گذشته شد و برخی از سهام‌داران نگرانند که همین روند برای نوت ۷ نیز تکرار شود. سهام سامسونگ روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود رسید و چهارشنبه دو درصد کاهش یافت. سامسونگ گفته که قصد دارد در مکانی مخفی تولید نوت ۷ را افزایش دهد و به تقاضاها پاسخ دهد.

یکی از افراد که نخواسته نامش فاش شود، گفته که مشکلی برای تولید نمایشگر خمیده وجود ندارد و مشکل کمبود، مشکلی موقتی خواهد بود. آفای چانگ تحلیلگر Nomura می‌گوید:

مهمانی بیش از حد مهمان دارد و تنها باید غذای بیشتری حاضر شود. سامسونگ می‌تواند امسال ۱۵ میلیون نوت ۷ به فروش برساند، که در مقایسه با ۹ میلیون پارسال نوت ۵، فروش خوبی است.

نوت ۷ در آمریکا و کره‌جنوبی با قیمت ۸۸۲ دلار و در روز ۲۹ مرداد با قفسه‌های فروشگاه‌ها ملاقات کرده است. سامسونگ امیدوار است که بتواند فروش خود را در نیمه دوم سال نیز حفظ کند. برخی از تحلیلگران پس از بازخوردهای مثبت در مورد نوت ۷، پیش‌بینی‌ها درباره سود سامسونگ را افزایش دادند. کیم هیون سو می‌گوید:‌

ممکن است مشکلی موقتی وجود داشته باشد، اما سامسونگ هیچ‌گاه مشکل بلندمدت در تولید نداشته است.

نوشته سامسونگ: پیش فروش گلکسی نوت ۷ فراتر از حد انتظار ما بوده است! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.