سامسونگ گلکسی تب S7 FE در دو نسخه وای‌فای و ۵G روانه بازار خواهد شد

چندی پیش تبلت پرچم‌دار و مقرون‌به‌صرفه شرکت سامسونگ با نام گلکسی تب S7 FE رسما رونمائی شد. تا کنون خبری در باب عرضه نسخه “Fan Edition” این تبلت، که قیمتی کمتر از نسخه اصلی خواهد داشت، منتشر نشده است.

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی تب S7 FE در دو نسخه وای‌فای و 5G عرضه خواهد شد. نسخه وای‌فای این تبلت به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G و نسخه 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G مجهز خواهند بود. می‌توان اذعان نمود که به غیر از چیپست‌ها، دیگر مشخصات این دو نسخه در کل یکسان در نظر گرفته شده‌اند. گلکسی تب S7 FE دارای صفحه‌نمایش 12.4 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بوده و از 4 گیگا‌بایت حافظه رم و 64 گیگا‌بایت حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا بهره می‌برد.

ابن تبلت هوشمند دارای یک باتری بزرگ 10090 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. گلکسی تب S7 FE از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت سود می‌برد. این تبلت همچنین مجهز به بلندگوی دوگانه ساخته شده توسط شرکت AKG است. شرکت سامسونگ همراه با این تبلت، یک قلم S Pen نیز به کاربران ارائه خواهد کرد. اما در جعبه‌ی گلکسی تب S7 FE، خبری از کیبرد نخواهد بود.

فروش گلکسی تب S7 FE از تاریخ 5 آگوست در ایالات متحده آغاز می‌شود. مدل وای‌فای گلکسی تب S7 FE، 529 دلار و نسخه 5G آن نیز 669 دلار به فروش خواهد رسید. رایانه لوحی جدید سامسونگ مستقیماً از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سامسونگ به آدرسSamsung.com  و پایگاه‌های AT&T و Verizon قابل سفارش خواهند بود. گفتنی است سایر کمپانی‌ها از جمله T-Mobile و US Cellular نیز در نهایت به لیست فروشندگان این تبلت اضافه خواهند شد.

نوشته سامسونگ گلکسی تب S7 FE در دو نسخه وای‌فای و 5G روانه بازار خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.