سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ سری Bespoke Edition با مدل‌های رنگی جدید در راه است

شرکت سامسونگ در ماه اکتبر سال گذشته از نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 3 با مجموعا 49 ترکیب رنگی مختلف رونمایی کرد. این برنامه برای مدل آینده گلکسی زد فلیپ 4 نیز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. بر اساس شایعات گلکسی زد فلیپ 4 سری Bespoke Edition دارای تنوع رنگی بیش‌تری بوده و در بازارهای جدید قابل دسترس خواهد بود.

مشتریان هنگام سفارشی‌سازی گلکسی زد فلیپ 3 می‌توانند از میان 2 رنگ‌آمیزی برای قاب، 5 گزینه رنگی برای پنل پشتی و 5 مدل رنگی برای پنل جلویی، ترکیب رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنند. با حذف یک ترکیب رنگی مشترک با مدل‌های غیر سفارشی نهایتا 49 گزینه مختلف پیش روی کاربران قرار گرفت. در رابطه با اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 4 نیز استودیوی Bespoke احتمالا امکان سفارشی‌سازی همان 3 مولفه قاب، پنل جلویی و پنل پشتی با استفاده از گزینه‌های رنگی متنوع‌تر را فراهم خواهد کرد.

سامسونگ خدمات سفارشی‌سازی خود برای گلکسی زد فلیپ 3 را در کشورهای ایالات‌متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، کره‌جنوبی و استرالیا ارائه کرد. بر اساس اطلاعات داخلی لو رفته، امسال سامسونگ قصد دارد تا این برنامه را به سایر بازارها در منطقه آسیا و اروپا نیز تعمیم دهد. بعلاوه غول کره‌ای قابلیت سفارشی‌سازی Bespoke را برای گجت‌های پوشیدنی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز ارائه کرد. با این‌حال قابلیت سفارشی‌سازی دارای ماهیتی بسیار ابتدایی است؛ به گونه‌ای که کاربران ابتدا مدل ساعت مورد نظر خود را تعیین و سپس بند مطلوب خود را انتخاب می‌کنند.

مدل‌های آینده سری گلکسی واچ 5 نیز احتمالا بخشی از برنامه Bespoke به‌شمار رفته و در بازارهای جدیدی قابل دسترس خواهند بود.

ابزار سفارشی‌سازی گلکسی زد فلیپ 3 سری Bespoke Edition

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی واچ 5 احتمالا در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) معرفی خواهند شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مدل‌های سفارشی سری Bespoke Edition از همان روز نخست قابل دسترس بوده یا در زمان‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد.

ابزار سفارشی‌سازی گلکسی واچ 4 سری Bespoke Edition

نوشته سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 سری Bespoke Edition با مدل‌های رنگی جدید در راه است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.