سامسونگ گلکسی A23 5G با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵ در راه است

اداره ملی استاندارد هندوستان که به اختصار BIS نامیده می‌شود؛ کلیه گوشی‌های هوشمندی که قرار است در بازار این کشور عرضه شوند را مورد تائید قرار داده ‌‌و اخیرا گواهینامه مربوط به 2 اسمارت‌فون جدید سامسونگ را صادر نموده است. با این‌حال هیچ‌کدام از هندست‌های فوق تاکنون به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند.

این هندست‌ها گلکسی A23 5G و گلکسی A04s نامگذاری شده‌اند. هر 2 اسمارت‌فون پس از معرفی در بازار هندوستان به فروش خواهند رفت. گلکسی A23 5G نبایستی با گلکسی A23 که یک مدل 4G به‌شمار رفته و در برخی بازارها به‌طور رسمی معرفی شده است؛ اشتباه گرفته شود.

گلکسی A23 5G علاوه بر هندوستان در بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد. این هندست با تراشه اسنپ‌دراگون 695 کوالکام اخیرا در پایگاه داده بنچمارک رویت شد. تراشه مورد استفاده در این هندست نسبت به نمونه اسنپ‌دراگون 680 به‌کارگیری شده در ورژن 4G گلکسی A23 پیشرفتی جزئی را تجربه نموده است. نمونه اولیه این اسمارت‌فون با 4 گیگابایت حافظه رم پیش‌تر مورد تست قرار گرفته است. با این‌حال گجت مذکور پس از عرضه احتمالا با پیکره‌بندی‌های متنوع‌تری قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه گلکسی A23 5G احتمالا به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

از سوی دیگر گلکسی A04s با تراشه اگزینوس 850 در پایگاه داده بنچمارک رویت شد. این تراشه پیش‌تر در اسمارت‌فون‌های گلکسی A13 و گلکسی M13 نیز به‌کارگیری شده است. این هندست نیز سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا نموده و یک ورژن از آن مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم است. بر اساس شایعات پیشین گلکسی A04s مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد.

رندرهای پیش‌تر لو رفته از سامسونگ گلکسی A04s

نوشته سامسونگ گلکسی A23 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 695 در راه است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.