سامسونگ گلکسی A53 5G با فست شارژر ۲۵ واتی در وبسایت FCC رویت شد

تقریبا 2 هفته قبل و پس از دریافت تائیدیه وبسایت چینی TENAA توسط سامسونگ گلکسی A53 5G، تصاویر و مشخصات این هندست میان‌رده در فضای اینترنت منتشر شد. TENAA نهادی با کارکرد مشابه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در کشور چین است.

امروز وبسایت MySmartPrice ادعا کرد که این هندست به‌همراه یک فست شارژر 25 واتی در پایگاه داده FCC رویت شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-A536E/DS موفق به دریافت تائیدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال و کمیته ارتباطات و پخش ملی کشور تایلند موسوم به NBTC شده است.

بر اساس اعلام وبسایت FCC این اسمارت‌فون از قابلیت اتصال 5G و NFC پشتیبانی نموده و به‌همراه یک آداپتور شارژ با شماره مدل EP-TA800 عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این آداپتور در واقع یک شارژر دیواری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی بوده و احتمالا درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده خواهد شد. ظاهرا سامسونگ صرفا گوشی‌های پرچم‌دار گران‌قیمت خود را بدون آداپتور شارژر روانه بازار کرده و مدل‌های میان‌رده این شرکت کماکان از مشخصه فوق بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس گزارش پیش‌تر منتشر شده در وبسایت TENAA، سامسونگ گلکسی A53 5G احتمالا به‌همراه یک نمایشگر 6.46 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 1080×2400 پیکسلی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اگزینوس 1200 سامسونگ و پردازنده گرافیکی Mali-G68 تامین می‌شود.

سند FCC نشان می‌دهد که باتری اسمارت‌فون گلکسی A53 5G از طریق یک فست شارژر 25 واتی قابل شارژ خواهد بود

پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و 2 حسگر 5 مگاپیکسلی دیگر روی پنل پشتی دستگاه مستقر شده است. بعلاوه پنل جلویی گوشی نیز از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری هندست برابر با 4860 میلی‌آمپرساعت بوده و مشتریان به 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی دسترسی خواهند داشت. همچنین بر اساس شنیده‌ها این اسمارت‌فون مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود. 

گلکسی A53 5G علاوه بر حضور در وبسایت‌های NBTC، FCC و TENAA اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ و Bluetooth SIG نیز رویت شده و تائیدیه آژانس رگولاتوری 3C چین را دریافت نموده است. تمامی این شواهد از احتمال معرفی قریب‌الوقوع گلکسی A53 5G توسط شرکت سامسونگ حکایت دارند.

تائیدیه FCC نشان‌دهنده زمان عرضه احتمالی این اسمارت‌فون در ایالات‌متحده است. اگرچه تا موعد عرضه رسمی این هندست احتمالا کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است.

نوشته سامسونگ گلکسی A53 5G با فست شارژر 25 واتی در وبسایت FCC رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.