سامسونگ گلکسی A9 پرو در راه است

 

در روزهای پایانی ماه ژانویه خبری از ساخت گلکسی A9 پرو منتشر شد. تلفنی بالارده که از صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد و با توجه به نام این گوشی، ممکن است این دستگاه نسخه‌ تکامل یافته گلکسی A9 باشد. امروز شواهد بیشتری از وجود این گوشی با کد SM-A9100 در هندوستان دیده شد.

وب‌سایت Sammobile این اطلاعات را منتشر نموده و اعلام کرده که ممکن است A9 Pro نام قطعی این دستگاه نباشد و تا زمان عرضه، سامسونگ برای این گوشی نام دیگری انتخاب کند. Samsung Galaxy A9 (1)نسخه اصلی گلکسی A9 از یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت FHD بهره می‌برد و با توجه به سایز یکسان نمایش‌گر این دو مدل، ممکن است در نسخه پرو شاهد عرضه یک صفحه نمایش QHD باشیم. متاسفانه مشخصات سخت افزاری این گوشی اعلام نشده است.

با اعلام رسمی این خبر که مراسم رونمایی از گلکسی S7 و S7 Edge در روز ۲۱ فوریه و در کنگره جهانی موبایل خواهد بود، ممکن است در کنار این دو پرچم‌دار شاهد معرفی A9 Pro هم باشیم. نسخه اصلی A9 در حال حاضر فقط در بازار چین به فروش می‌رسد و تا ماه دیگر روانه بازار جهانی نخواهد شد، بنابراین ممکن است سامسونگ در عرضه نسخه پرو هم همین برنامه را دنبال کند. همچنین ممکن است A9 Pro دسته دیگری از بازار را هدف قرار داده باشد.

با همه این تفاسیر، باید تا برگزاری رویداد MWC 2016 و معرفی نسل جدید گوشی‌های سامسونگ که کمتر از سه هفته دیگر خواهد بود، منتظر بمانیم!

نوشته سامسونگ گلکسی A9 پرو در راه است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.