سامسونگ گلکسی M32 به‌زودی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد

در حال حاضر شرکت سامسونگ تلاش می‌کند تا اسمارت‌فون‌های جدید سری گلکسی A و گلکسی M خود در سال 2021 را روانه بازار نماید. غول کره‌ای از طریق عرضه تعداد زیادی دستگاه میان‌رده با قابلیت اتصال به شبکه 5G در عرصه تولید محصولات میان‌رده گام‌های مهمی را برداشته است. سامسونگ در کنار معرفی اسمارت‌فون‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم اقدام به عرضه مدل‌های معمول 4G LTE برای آن‌دسته از کاربرانی نموده که به شبکه 5G دسترسی نداشته یا هنوز به آن احتیاج ندارند. در همین راستا کمپانی به‌دنبال عرضه مدل به‌روزرسانی شده هندست سال گذشته موسوم به گلکسی M31 است. این اسمارت‌فون جدید با نام گلکسی M32 در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. امروز صفحه پشتیبانی این دستگاه در وبسایت هندی سامسونگ راه‌اندازی شده است.

متاسفانه صفحه پشتیبانی دربردارنده جزئیات چندانی پیرامون این هندست نیست. با این‌حال راه‌اندازی این صفحه از عرضه قریب‌الوقوع گوشی میان‌رده جدید سامسونگ حکایت دارد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ این هندست به‌عنوان مدل جانشین اسمارت‌فون‌های گلکسی M31 و گلکسی M31s عرضه می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که این گجت با تراشه نسبتا قدرتمند و باتری غول‌پیکر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. شایان به ذکر است که اسمارت‌فون گلکسی M32 پیش‌تر در چندین وبسایت صادرکننده گواهینامه‌های مختلف رویت شده است. این پدیده نگرشی کلی از امکانات احتمالی گوشی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

سامسونگ گلکسی M32 با تراشه هلیو G80، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد

گلکسی M32 پیش‌تر در وبسایت اداره صدور گواهی‌نامه استاندارد هندوستان (BIS) رویت شده است. این پدیده فرضیه عرضه گلکسی M32 در بازار هندوستان را تائید می‌‌کند. بعلاوه فهرست گیک‌بنچ به برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون اشاره دارد. بعلاوه این فهرست نشان می‌دهد که توان پردازشی اسمارت‌فون از طریق تراشه هلیو G80 تامین خواهد شد. بعلاوه انتظار می‌رود که گلکسی M32 مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی باشد. عرضه نسخه‌ای از گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی چندان دور از انتظار نخواهد بود؛ اگرچه این موضوع رسما تائید نشده است. البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه همواره امکان‌پذیر خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز گلکسی M32 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد.

موضوع جالب‌توجه اینکه گلکسی M32 در وبسایت صدور گواهی‌نامه DEKRA نیز رویت شده است. محتوای این گواهی‌نامه نشان می‌دهد که گلکسی M32 مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. متاسفانه به پشتیبانی گوشی از فناوری شارژ سریع هیچ اشاره‌ای نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این هندست از شارژ با سرعت تقریبی 15 واتی پشتیبانی نماید؛ چرا که سامسونگ در عرصه فناوری‌های شارژ سریع پیشرو نیست.

در حال حاضر خبر عرضه این هندست هنوز توسط سامسونگ تائید نشده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که غول کره‌ای به‌دنبال عرضه چندین اسمارت‌فون جدید در ماه ژوئن است. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌های آتی جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد. همچنین سامسونگ در تدارک عرضه اسمارت‌فون گلکسی M22 است؛ محصولی که احتمالا مجهز به تراشه هلیو G80 خواهد بود.

نوشته سامسونگ گلکسی M32 به‌زودی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.