سامسونگ گلکسی S22 اولترا تنها عضو خانواده S22 با قاب پشت شیشه‌ای است

سامسونگ گلکسی S22 اولترا تنها عضو خانواده S22 با قاب پشت شیشه‌ای است در حالی که قاب پشت S22 و S22 پلاس از جنس پلاستیک خواهد بود.

طبق شایعه جدیدی که از طریق درگاه و موتور جستجوگر کره‌ای Naver دست به دست می‌شود، سامسونگ فقط برای گلکسی S22 اولترا قابی از جنس شیشه در پشت گوشی تعبیه کرده است. در حالی که به نظر قاب پشت S22 و S22 پلاس از جنس پلاستیک خواهد بود. این شایعه جدید همچنین حاکی از این است که سامسونگ برای S22 و S22 پلاس، طراحی جدیدی برای قاب پشت دو گوشی S22 و S22 پلاس به کار خواهد گرفت که گفته می‌شود از نظر ظاهری و کیفیت شباهت زیادی به شیشه دارد.

آخرین اطلاعات مربوط به سری S22 سامسونگ نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند S22 و S22 پلاس به ترتیب با صفحه نمایش 6.06 اینچی و 6.55 اینچی، اندازه صفحه نمایش کوچکتری را در مقایسه با مدل‌های قبلی خود خواهند داشت. S22 اولترا نیز دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی خواهد بود و تنها عضو این سری است که دارای صفحه نمایش LTPO OLED است که امکان مصرف باتری کمتر و نرخ تازه سازی همزمان و وضوح صفحه نمایش بالا را فراهم می‌کند.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ چیپست جدید اگزینوس 2200 با پردازنده گرافیکی AMD را در کنار نسخه اسنپدراگون کوالکام برای برخی بازارها عرضه خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی S22 اولترا تنها عضو خانواده S22 با قاب پشت شیشه‌ای است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.