سامسونگ گلکسی S22 پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک‌بنچ رویت شد

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در ماه فوریه سال آینده میلادی، سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S22 را معرفی و روانه بازار نماید. گزارشات نشان می‌دهند که این سری از سه گوشی هوشمند گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا تشکیل شده است. طی ساعات گذشته نسخه‌ پلاس سری S22 سامسونگ همراه با برخی از مشخصات کلیدی آن در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ رویت شده است.

مشخصات کلیدی اسمارت‌فون گلکسی S22 پلاس

با عنایت به اخباری که اخیراً در خصوص سری S22 سامسونگ منتشر شده، می‌توان بیان داشت که شماره مدل SM-S906U که در برخی از گزارشات عنوان شده است به اسمارت‌فون گلکسی S22 پلاس اشاره دارد. فهرستی که از طریق پایگاه گیک‌بنچ منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی S22 پلاس به تراشه پرچم‌دار آینده‌ شرکت کوالکام مجهز خواهد شد. این تراشه از چهار هسته‌ پردازشی با فرکانس 1.79 گیگاهرتز، سه هسته‌ با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و یک هسته‌ با فرکانس 3.00 گیگاهرتز برخوردار است.

همچنین لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که اسمارت‌فون فوق‌الذکر از 8 گیگابایت حافظه‌ رم و سیستم عامل اندروید 12 بهره‌مند است. گفتنی است که گوشی هوشمند گلکسی S22 پلاس سامسونگ در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این پایگاه، به ترتیب امتیاز 1163 و 2728 را کسب کرده است. لازم به ذکر است که چندی پیش نسخه‌ دیگری از همین گوشی هوشمند همراه با چیپست اختصاصی کمپانی سامسونگ موسوم به اگزینوس 2200 در پایگاه بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. همچنین مشخص شد که این دستگاه نیز به 8 گیگابایت حافظه‌ رم و سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا را در بازار‌های ایالات متحده آمریکا، آسیا و آفریقا همراه با تراشه‌ اسنپدراگون 898 عرضه خواهد نمود. از سوی دیگر نیز سری گلکسی S22 که به تراشه‌ اگزینوس 2200 مجهز شده‌اند، در مارکت کشور کره جنوبی و سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.

رندر سامسونگ گلکسی S22 پلاس

گفتنی است که چیپست اگزینوس 2200 از پردازنده‌ گرافیکی AMD بهره خواهد برد. بنابراین باید دید که آیا این تراشه می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به تراشه SD898 ارائه دهد یا خیر. از سوی دیگر انتظار می‌رود که کمپانی کوالکام تا پایان ماه جاری میلادی از تراشه پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند. گفته می‌شود که غول کره‌ای دنیای فناوری نیز احتمالاً در اوایل سال 2022 از چیپست اگزینوس 2200 رونمایی خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی S22 پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 در گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.