سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا بهترین گوشی اندرویدی دوربین‌دار نخواهد بود!

یک دست‌اندرکار مشهور حوزه صنعت با نام مستعار Ice Universe مدعی شده که اسمارت‌فون‌های اندرویدی آینده می‌توانند تاج و تخت سامسونگ در بازار اندروید را از این شرکت پس بگیرند. وی مشخصا روی اسمارت‌فون‌های آینده شیائومی 13 پرو و اوپو فایند ایکس 6 پرو تمرکز نموده است؛ دستگاه‌هایی که از سنسور دوربین 1 اینچی با پیکسل‌های بزرگتر از حسگر 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا استفاده خواهند کرد.

شیائومی 13 پرو و اوپو فایند ایکس 6 پرو با سنسورهای تصویربرداری 1 اینچی به بازار عرضه خواهند شد. بنابراین سامسونگ تنها در صورتی قادر به حفظ جایگاه برتر خود در بازار اندروید خواهد بود که سنسور اپتیکی 1/1.3 اینچی گلکسی S23 اولترا با عملکرد و بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این افشاگر پیش‌تر اعلام کرد که اسمارت‌فون ویوو X90 پرو پلاس مجهز به سنسور تصویربرداری با اندازه بسیار بزرگتر نسبت به گلکسی S23 اولترا خواهد بود. وی ضمن توضیحاتی خاطرنشان کرد: “منطقه حساس به نور در سنسور اصلی ویوو X90 پرو پلاس حدودا 75 درصد بزرگتر از سامسونگ گلکسی S23 اولترا است. برتری گلکسی S23 اولترا در مقابل این سنسور رده بالا امری دشوار خواهد بود.”

این افشاگر نخستین فردی بود که پیرامون اسمارت‌فون‌های مجهز به نمایشگر آبشاری، نمایشگر ناچ‌دار آی‌فون X، طراحی جدید آی‌فون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار طی گزارش دقیقی مدعی شد که اسمارت‌فون ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این افشاگر در زمینه افشای اطلاعات انحصاری مرتبط با واحد تحقیق و توسعه سامسونگ به‌عنوان یک منبع خبری قابل اعتماد شناخته شده است.

شیائومی 13 پرو

نوشته سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا بهترین گوشی اندرویدی دوربین‌دار نخواهد بود! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.