سامسونگ گلکسی S7 Edge قهرمان آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶ شد

سامسونگ گلکسی S7 Edge قهرمان آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶ شد

سرانجام پس از یک ماه مسابقه نفس‌گیر، سامسونگ گلکسی S7 Edge توانست از سد رقبای قدرتمند خود بگذرد و جام قهرمانی آی‌تی‌رسان کاپ را بالای سر ببرد.

نمایندگان سامسونگ در دو دوره گذشته آی‌تی‌رسان کاپ جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند اما هیچ‌گاه قهرمان نشده بودند؛ حالا و در دوره سوم رقابت‌ها، این سامسونگ گلکسی S7 Edge بود که در یک بازی حساس و هیجان‌انگیز هواوی P9 پلاس را شکست داد و جام قهرمانی را که در دستان لومیا ۱۵۲۰ و در غرب این کره خاکی بود، با خود به شرق برد.

گلکسی S7 Edge در مرحله گروهی با اکسپریا Z5 پریمیوم، هواوی میت ۸ و ذن‌فون زوم ایسوس هم‌گروه بود و با امتیاز کامل و به‌ عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد. در این مرحله و در نخستین دیدار به مصاف پدیده این دوره از رقابت‌ها یعنی شیائومی Mi 5 رفت و توانست خیلی راحت آن را شکست دهد. در نیمه نهایی بازی سختی را با لومیا ۹۵۰XL داشت و بالاخره توانست شکست تلخ گلکسی نوت ۳ از لومیا ۱۵۲۰ در فینال دوره قبل را با یک برد شیرین به فراموشی بسپارد. در نهایت نیز به هواوی P9 پلاس برخورد کرد و در یک رقابت هیجان انگیز تنها با ۴ رای بیشتر توانست گوی سبقت را از این حریف چینی (چغر و بد بدن) برباید و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

همچنین بر طبق نظر کارشناسان این دوره از رقابت‌ها سه کاپ ارزش، زیبایی و خلاقیت به ترتیب به شیائومی Mi 5، هواوی P9 و ال‌جی G5 اهدا شد.

به‌زودی مصاحبه‌های کوتاه این قهرمانان را در سایت خواهید خواند.

نوشته سامسونگ گلکسی S7 Edge قهرمان آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶ شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.