سامسونگ گلکسی S8 احتمالا رم ۸ گیگابایتی خواهد داشت!

سامسونگ گلکسی S8 احتمالا رم ۸ گیگابایتی خواهد داشت!

سال ۲۰۱۶ تقریبا به پایان رسیده است و شاهد هستیم که کم‌کم خبرهای مرتبط با پرچمداران سال ۲۰۱۷ به بیرون درز می‌کند. گلکسی S8 نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابر اخباری که در شبکه میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده، احتمال آن وجود دارد که گلکسی S8 به رم ۸ گیابایتی مجهز باشد. این رم ساخته خود سامسونگ بوده و با فناوری ۱۰ نانومتری تولید می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی S8 می‌توان به حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 اشاره کرد. اخبار پیشین حکایت از آن داشت که پرچم‌دار جدید سامسونگ به رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که نباید زیاد دور از ذهن باشد، چون در حال حاضر گوشی‌های زیادی را می‌توان یافت که از رم ۶ گیگابایت بهره می‌گیرند. با روند موجود، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در سال آینده به یک فرم استاندارد تبدیل می‌شود. پس از فاجعه گلکسی نوت ۷، سامسونگ قصد دارد که گلکسی S8 را با امکاناتی به بازار عرضه کند که خاطره بد فبلت پرطرفدار خود را از ذهن‌ها پاک کند. حتی برخی منابع معتقدند سامسونگ یک مدل از گلکسی S8 را با نمایشگر ۶ اینچی روانه بازار می‌کند.

ویژگی مهم دیگری که در گلکسی S8 وجود دارد، دستیار صوتی هوشمند خواهد بود. این دستیار صوتی دو اسم خواهد داشت: بیکسبی (مرد) و کسترا (زن). البته ظاهرا گوگل از این کار خوشش نمی‌آید و در حال مذاکره با سامسونگ برای قرار دادن دستیار گوگل Assistant به جای ابن دو دستیار هوشمند است. اندروید ۷.۱ نوقا با رابط کاربری جدید Samsung Experience و اسنپدراگون ۸۳۵ از دیگر امکاناتی است که می‌توان برای این پرچم‌دار نام برد.

نوشته سامسونگ گلکسی S8 احتمالا رم ۸ گیگابایتی خواهد داشت! اولین بار در پدیدار شد.