سامسونگ API مربوط به اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد

سامسونگ API مربوط به اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد

اسکنر عنبیه یکی از بهترین ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ است. البته برخی معتقدند که این یک ویژگی برای جذب مشتری بوده و کاربرد زیادی ندارد. اما اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، آینده بهتری برای سنسورهای بایومتریک می‌بینیم.

اسکنر عنبیه می‌تواند به افزایش امنیت در هنگام استفاده از نوت ۷ نیز کمک کنید. به عنوان مثال، نوت ۷ دارای یک پوشه امن با نام Secure Folder است. حال اگر شما قصد داشته باشید، فایلی یا رسانه‌ای را ایمن کنید، یک اسکن ساده این کار را انجام می‌دهد و زحمت واردکردن پسورد و … را هم ندارد. خبر بهتر اینکه، سامسونگ قصد دارد که اسکنر عنبیه را به روی توسعه‌دهندگان باز کند.

سامسونگ گفته که بزودی API مخصوص اسکنر عنبیه را ارایه می‌کند که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از آن امنیت اپلیکیشن‌های خود را بالا ببرند. یک مثال پرکاربرد، می‌تواند بانکداری آنلاین باشد. اسکن چشم راهی بسیار مطمئن برای دسترسی به حساب‌های بانکی و انجام عملیات بانکی فراهم می‌کند. البته توسعه‌دهندگان احتمالا راه‌های زیادی برای استفاده از آن پیدا می‌کنند.

اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی اگر چشم‌بند هم داشته باشید، می‌تواند چشم شما را شناسایی کند. در عین حال بسیار ایمن بوده به گونه‌ای که حتی عکس‌های با رزولوشن بالا از چشم کاربر را تشخیص داده و آنها را رد می‌کند. استفاده درست و بهینه از اسکنر عنبیه می‌تواند ضریب امنیت گوشی شما را بشدت افزایش دهد.

نوشته سامسونگ API مربوط به اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.