سبد محصولات زندگی تبیان رونمایی شد

 
سبد محصولات زندگی موسسه تبیان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
 
در این مراسم که امروز یکشنبه در محل مؤسسه تبیان برگزار شد از سبد محصولات زندگی تبیان به عنوان زیست بوم فضای مجازی و ارائه راهکارهایی برای خانواده‌ها در فضای مجازی با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
 
در این مراسم، پلتفرم «پرسان» به عنوان بستر اشتراک گذاری تجربیات زندگی، پلتفرم «همدم» به عنوان پلتفرمی برای انتخاب آگاهانه در ازدواج، پلتفرم «کدومو» به عنوان پلتفرمی برای انتخاب و مدیریت رسانه‌ها و زیست مجازی خانواده و «میم» به عنوان پلتفرم مدرسه آنلاین تربیت والدین رونمایی شد.
 
همچنین محصول «دستیار اقتصادی هوشمند زندگی» که امکان شخصی سازی دخل و خرج و هزینه‌های اقتصادی خانوار را با استفاده از یادگیری ماشینی فراهم می‌کند، به عنوان یکی دیگر از راهکارهای حوزه خانواده محصولات زندگی تبیان ارائه شد.
 
در حوزه تولید محتوا نیز رسانه «مجازیست» به عنوان دستیار رسانه‌ای تبیان در حوزه تولیدات محتوای رسانه‌ای و بررسی مفاهیم مختلف حوزه فضای مجازی رونمایی شد.
 
در همین حال مرکز شتاب دهی ارتباطات هوشمند تبیان با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال و با هدف حمایت از استارتاپ های حوزه بیگ دیتا، رایانش ابری، داده کاوی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی به بهره برداری رسید. این مرکز امکان اتصال استارتاپ ها به بدنه دولت را شتاب می بخشد.