سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ نخستین به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کردند

ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک که هفته‌ی گذشته رونمایی شدند، از روز جمعه هفته‌ی جاری به فروش گذاشته خواهند شد. اما بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت سامسونگ در روز جاری و قبل از آغاز فروش رسمی این ساعت‌های هوشمند، اولین به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری آن‌ها را منتشر نموده است.

شماره‌ی نسخه این به‌روز‌رسانی R8xxXXU1BUH5 بوده و در حدود 290 مگابایت حجم دارد. به‌روز‌رسانی مذکور عملکرد این ساعت‌های هوشمند را بهبود بخشیده و برخی از باگ‌ها و مشکلات گزارش شده را بر‌طرف می‌کند. گفتنی است که لیست تغییرات اعمال شده در این به‌روز‌رسانی، به ایجاد برخی ویژگی‌های جدید و یا پیشرفته در آن اشاره می‌کند، اما تا‌کنون هیچ اطلاعات و جزئیات دقیقی از این ویژگی‌ها مخابره نشده است.

کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌توانند این به‌روز‌رسانی را از طریق برنامه‌ی Wearable که بر روی تلفن هوشمند متصل شده به ساعت هوشمند خود نصب کرده‌اند، دریافت نمایند.

شایان ذکر است که ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک از رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم عامل Wear OS برخوردار بوده و به پردازنده‌ی اگزینوس W920 مجهز هستند. کاربران محترم وب‌سایت آی‌تی‌رسان می‌توانند مشخصات دقیق ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک را در اینجا مشاهده نمایند.

نوشته سری گلکسی واچ 4 سامسونگ نخستین به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کردند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.