سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ تائیدیه FCC را دریافت کرد

بر اساس گزارشات، سری گلکسی واچ 5 سامسونگ اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است. انتظار می‌رود که این گجت‌های پوشیدنی به‌زودی معرفی شوند. ساعت‌های آینده گلکسی با شماره مدل‌های SM-R900، SM-R910 و SM-R920 در پایگاه داده FCC رویت شده‌اند. همچنین اطلاعات مندرج در این پایگاه داده نشان می‌دهند که سری آینده گلکسی واچ 5 احتمالا از شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، سری گلکسی واچ 5 سامسونگ با شماره مدل‌های SM-R910، SM-R900 و SM-R920 در وبسایت FCC رویت شده است. شناسه SM-R910 متعلق به مدل 44 میلی‌متری و شناسه SM-R900 متعلق به نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 هستند؛ در حالی‌که گلکسی واچ 5 پرو از شناسه SM-R920 استفاده می‌کند.

اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که گجت‌های پوشیدنی آینده سامسونگ با قابلیت شارژ بی‌سیم 10 واتی به بازار عرضه می‌شوند. برخی ویژگی‌های کلیدی اسمارت‌واچ‌های آینده نیز از طریق فهرست FCC مورد تائید قرار گرفته است. در ابتدا بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی واچ 5 از اتصال وای‌فای با فرکانس‌های 2.4 و 5.0 گیگاهرتز و همچنین اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. بعلاوه گلکسی واچ 5 مجهز به ماژول NFC خواهد بود. با این‌حال بر اساس اطلاعات فهرست به‌نظر می‌رسد که اتصال NFC در کلیه مدل‌های سری گلکسی واچ 5 قابل دسترس نخواهد بود. به‌عبارت دیگر صرفا مدل‌های عرضه شده در برخی مناطق منتخب از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس گزارشات، سری گلکسی واچ 5 سامسونگ در ماه آگوست روانه بازار خواهد شد. غول کره‌ای در رابطه با این اسمارت‌واچ‌ها هیچ‌گونه توضیحی ارائه نداده است. اما اکنون می‌دانیم که سری گلکسی واچ 5 در 2 سایز مختلف 40 و 44 میلی‌متری قابل دسترس خواهد بود. همچنین موضوع ناامیدکننده اینکه امسال از مدل کلاسیک خبری نخواهد بود. به عبارت دیگر سامسونگ این مدل را با نسخه پرو جایگزین خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی واچ 4

بر اساس گزارشات پیشین، نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 مجهز به یک باتری 276 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. در مقابل، مدل بزرگ‌تر 44 میلی‌متری از یک باتری 397 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که اسمارت‌واچ‌های آینده مجهز به ساختاری از جنس تیتانیوم و یاقوت کبود باشند.

نوشته سری گلکسی واچ 5 سامسونگ تائیدیه FCC را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.