سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی

THD سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی

برای سفر در این فصل یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که روی انتخاب مقصد موثر است بدون شک آب و هوا است؛ در این‌ بررسی‌ها معمولا بهتر است شهر‌های گرم یا معتل را انتخاب کنید و حتی چه بهتر اینکه امکان تفریح آبی نیز داشته باشید مقاصد زیر را بررسی کنید.

IST سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی

اقامتی دلچسب در هتل‌های ترکیه با تور استانبول


تور استانبول همیشه پر طرفدار است به همین دلیل در تمام فصل‌ها امکان گردش را به شما می‌دهد. به همراه همسفرتان در کوچه پس کوچه های گالاتا و سلطان احمد قدم بزنید و از گلخانه پارک که حال و هوایی پاییزه به خود گرفته و رنگارنگ شده به تماشای بسفور بنشینید.

تور‌های مختلف را در آژانس مقتدر سیر بررسی کنید؛ معمولا تور‌ها از حدود ۳ شب تا یک هفته برنامه‌ریزی می‌شوند و با پرواز‌های مختلف ماهان، ایران ایر و قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند. هر روزی از هفته را که مایل به سفر باشید می‌توانید یکی از تور های آژانس را انتخاب کنید.

این شهر  همه‌جور خوش‌گذرانی را برای گردشگران فراهم کرده است. در رستوران‌هایی که روی پل بسفور هستند انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های خوش طعم  ترک سرو می‌شودکه بسیار تازه و خوش طعم هستند. البته نوش جان کردن انواع کباب‌های ترک و اسکند کباب را از یاد نبرید.

شما هر زمان و با هر بودجه‌ای می توانید برای سفر به استانبول برنامه ریزی کنید این شهر پر از هتل‌های سه ستاره خوب با خدمات و استاندارد بالاست از پنج ستاره‌های اطراف گالاتا گرفته تا سه ستاره‌های خیابان استقلال را با خیال راحت رزرو کنید، هتل‌هایی که آ‌ژانس مقتدر سیر بر روی وب‌سایت خود معرفی کرده است دارای صبحانه رایگان برای مسافران آژانس هستند و روزتان را با نوش جان کردن صبحانه ترکی با منظره زیبایی از استانبول شروع می‌کنید.

برذای خرید در استانبول وقت را خالی کنید و به بازار ادویه که در کنار مسجد رستم پاشا است سری بزنید و از قهوه‌های ترک و باسلوق برای سوغات بخرید.

انتخاب استانبول برای سفر پاییزه و قدم زنی در کنار بسفور در هوای پاییزی تجربه دلچسب است برای رزرو تور با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

THD سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی

چند روزی استراحت در سواحل دریای آندمان با تور تایلند

در این روز‌های پاییزی تور تایلند که به مدت یک هفته برنامه‌ریزی می‌شود انتخاب خوبی است.
از بانکوک گرفته تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا هر کجا را که برای سفر انتخاب کنید با تور‌های تک مقصدی و چند مقصدی آژانس مقتدر سیر می‌توانید ببینید.

هزینه خورد و خوراک و هتل در تایلند ارزان است و قیمت بسیار مناسبی دارند در بانکوک یک هتل سه ستاره اما در منطقه خوب نزدیک خیابان سوخومیت یا میدان سیام بسیار مناسب است.

در پوکت و پاتایا یا حتی ساموئی حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید این هتل‌ها دارای خدمات عالی از جمله استخر و سالن‌های ماساژ وانواع رستوران‌های بین‌المللی هستند و از اقامت در آنها لذت می‌برید.
تور‌ها را بررسی کنید معمولا با پرواز‌های مستقیم و راحت ماهان پیشنهاد می‌شوند که دارای ترنسفر‌های فرودگاهی نیز هستند.

در تمام مقاصد گردشگران دارای گشت‌های شهری به همراه یک راهنمای فارسی زبان هستند.

از معابد زیبای گرند پلاس در بانکوک دیدن کنید و به خرید در بازار‌های شبانه‌روزی بانکوک بچرخید و خرید کنید و از انواع غذاهای خیابانی خوش مزه تایلند با سس‌های معروفشان میل کنید.

تجربه تایلند گردی و اقامت در زیبا‌ترین هتل های ساحلی تایلند انتخاب مناسبی برای سفر پاییزی است برای رزرو تور و سفر به تایلند با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

worlds-new-tallest-building-dubai-3 سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی

سفر به شهری لوکس در دل خاورمیانه با تور دبی

دبی امروزه با مدرن شدن و پیشرفت زیاد در زمینه گردشگری داشته است این روز‌های پاییزی فرصت مناسبی برای سفر و اقامت در هتل های لوکس و بی‌نظیر دبی است از تمام برند‌های معروف دنیا که فکرش را بکنید در دبی شعبه دارند و بهترین هتل‌های خود را طراحی کرده‌اند.

انواع هتل‌های شانگری لا و پولمن و کرون پلازا را می‌توانیداز وب سایت آژانس مقتدر سیر به راحتی رزرو کنید؛ البته در کنار تمام هتل‌های لوکس خیابان شیخ زائد هتل‌های خوب سه ستاره مانند ای بیس‌ها هم هستند که در دیره و البرشا نیز نرخ‌های به صرفه‌ای دارند.

تور‌های مختلف را بررسی کنید این تورها با پرواز‌های ایران ایر، ماهان و ایر عربیا در همه روز هفته و در ساعت‌های متفاوتی برنامه‌ریزی می‌شنود و دامنه انتخاب گسترده‌ای دارید؛ تور‌های دربی همه روزه در آژانس مقتدر سیر به روز می‌شوند به همین دلیل شما می‌توانید برای شرکت در فستیوال Bao  ۲۰۱۸ و همین‌طور دیدن بازی‌های جام ملت‌های آسیا مخصوصا سه بازی ایران مقابل یمن، عراق و ویتنام برای سفر به دبی برنامه ریزی کنید.

در امارات مال بچرخید و از خرید در آن لذت ببرید برای رفتن به دیره و خرید در دیره سیتی ستنر هم زمانی اختصاص دهید؛ به ساحل جمیرا بروید و تنی به آب بزنید و بر روی ماسه‌های ساحل قدم بزنید. دبی به غذاهای گوشتی و عربی معروف است و از همبرگر‌های معروف دبی لذت ببرید و شاورما را هم امتحان کنید. نگراننیاشید انواع فست‌فودهای معروف جهان مثل کی‌اف‌سی، مک‌دونالد، پیتزا هات در دبی شعبه دارند ‌میتوانید از این غذاهای جهاین نیز میل کنید.

هر چقدر خواستید خرید کنید البته تا حد مجاز پروازتان در تمامی پرواز‌های تور شما دارای ترنسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی هستید و به راحتی به هتل وفرودگاه دسترسی دارید تور دبی را به کمک کارشناسان آژانس مقتدر رزروکنید.

منبع : ویرلن

نوشته سفر‌های ساحلی به بهترین مقاصد پاییزی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.