سفید کردن یا بلیچینگ دندان در تهران

بلیچینگ یعنی سفید کردن دندان ها. برخی از مواد غذایی مانند چای و قهوه و همچنین عادات رفتاری غلط مانند مصرف دخانیات به مرور زمان باعث زرد شدن دندانها می شوند. همچنین ممکن است دندانهای برخی از افراد به دلایل ژنتیکی دارای نوعی بد رنگی باشد. با استفاده از روش بلیچینگ دندان که جزو درمان های زیبایی دندانپزشکی به حساب می آید، و تحت نظر دندانپزشک به آسانی می توان زردی دندان ها را حذف کرد.

 

سفید کردن یا بلیچینگ دندان در تهران

در بلیچینگ دندانپزشکی می توان دندانها را در حدود یک تا چند درجه روشن کرد. این روش عارضه خاصی ندارد، البته ممکن است با بلیچینگ، دندانهای فرد در طی درمان و یا در مدت کوتاهی بعد از درمان حساس بشود که البته گفته می شود این حساسیت موقتی بوده در مدت کوتاهی برطرف می‌شود.

به طور کلی بلیچینگ به دو روش قابل انجام می باشد. ۱- بلیچینگ در مطب دندانپزشکی ۲- بلیچینگ در خانه با توصیه های دندانپزشک

روش اول که در مطب به دندان پزشکی انجام میشود، دندان ها در مدت زمان کوتاهی و طی یک یا دو جلسه سفید می شود. این روش معمولاً مناسب کسانی میباشد که برای درمان و سفیدی دندان هایشان عجله دارند. در این روش ماده مخصوص بلیچینگ دندان با غلظت بالایی استفاده می شود و حتما لازم است کاملاً تحت کنترل دندانپزشک انجام بشود.

اما در روش دوم یا همان بلیچینگ دندان در خانه. در این روش قالب گیری دندان ها توسط دندانپزشک انجام شده و سپس اقدامات و توصیه های لازم برای سفیدی دندان ها توسط دندانپزشک به بیمار ارائه می‌شود. این روش کمی طولانی تر است و معمولاً باید برای سفیدی دندان ها دو الی سه هفته صبر کرد. در این روش غلظت ماده بلیچینگ کمتر بوده و توسط خود فرد در منزل انجام می شود. بلیچینگ به روش خانگی در ثبات رنگش، عمر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

میزان دوام و ماندگاری بلیچینگ به مراقبت های بعد از بلیچینگ و البته عادات رفتاری مناسب افراد مانند رعایت بهداشت دهان و دندان و عدم استفاده از دخانیات و سیگار بستگی دارد. البته گفته می‌شود برای اینکه همیشه دندان های سفیدی داشته باشید لازم است هر چند وقت یکبار به مراکز دندانپزشکی جهت سفید کردن دندان ها با بلیچینگ مراجعه کنید.

البته طبیعتاً لازم است که بعد از بلیچینگ دندان از دندان هایتان به خوبی مراقبت کنید، لازم است بهداشت دهان و دندان ها را به خوبی رعایت کرده و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

در مرکز دندانپزشکی ولنجک، خدمات بلیچینگ دندان با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات دندانپزشکی و همچنین همکاری با بهترین لابراتوارهای دندانپزشکی ارائه می شود.

برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۰۲۲۹۲۰۲ – ۰۲۱۲۲۴۲۳۲۳۴

آدرس: ولنجک – خیابان ۱۴ – پلاک ۱۹ – واحد ۲۰۴

 

نوشته سفید کردن یا بلیچینگ دندان در تهران اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.