سه دلیل برای آن‌که Shadow Racer را بازی کنیم

بازی‌های سبک مسابقه‌ای به‌خاطر بهره‌مندی از هیجان بالا و لذت رانندگی بی‌حد و مرز در کنار سرعتی جنون آمیز در اکثر مواقع به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت کاربران تبدیل می‌شوند. بازی Shadow Racer یکی از کامل‌ترین عناوین ریسینگ ایرانی است که گزینه‌های جالب و متفاوتی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم سه دلیل برای نصب بازی Shadow Racer را باهم بررسی نماییم و ببینیم این بازی تا چه اندازه توانسته بخش‌های متفاوت خود را زیبا جلوه دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه شوید.

۱. وجود چندین حالت گیم‌پلی متفاوت

شاید مهم‌ترین دلیل برای نصب این بازی را بتوان وجود بخش‌های متفاوت برای بازی اعلام کرد. در بخش تک نفره و آفلاین دو گزینه پیش روی‌تان قرار خواهد گرفت و می‌توانید از میان بخش “کلاسیک” یا “دزد و پلیس” یکی را انتخاب نمایید. مورد اول بی‌شباهت به بازی محبوب ترافیک ریسر (Traffic Racer) نیست و باید گفت از جهات زیادی همانند نمونه خارجی است. اما استودیوی نواگیم برای افزودن تنوع و تکراری نشدن این قسمت، سعی کرده تا با افزودن خودروهای ایرانی گیمر را تشویق کند تا یک بار دیگر تجربه رانندگی در جاده‌های بدون حریف را تجربه کنید.

بازی Shadow Racer

بخش بعدی همان‌گونه که از اسمش پیداست، باید یکی از حالت‌های دزد یا پلیس را انتخاب نموده و علاوه‌بر نابود کردن اتومبیل حریف، ماموریت‌هایی را که برای شما تعریف می‌شوند به پایان رسانده تا سه ستاره درخشان دریافت نمایید. خوشبختانه این بخش از جذابیت بیشتری برخوردار است و باید افزود که هردو بخش یاد شده، بدون نیاز به اینترنت قابل استفاده هستند.

سورپرایز ویژه بازی Shadow Racer را باید در بخش چند نفره دانست. جایی‌که سازنده دو قسمت تورنمنت و میدان مسابقه را تدارک دیده و می‌توانید با حریفان آنلاین خود به رقابت بپردازید. این بخش به‌خاطر واقعی بودن بازیکنان مهیج‌تر از دیگر حالت‌های بازی است و همواره انگیزه بیشتری را برای شکست دادن رقبا به گیمر القا می‌کند. با بردن هر شخص، تعدادی کاپ دریافت خواهید کرد که به نوعی شما را به لیگ‌های بالاتر و نبردهای دشواتر راهنمایی می‌کند!

بازی Shadow Racer

برای شکست دادن هر رقیب باید قبل از اتمام زمان تعیین شده، ۵۰۰ متر از حریف‌تان جلو بیفتید، وظیفه‌ای به ظاهر ساده که با ورود به بازی متوجه چالش‌های هیجان انگیز آن خواهید شد. تنها یک عیب کوچک در بخش بازی آنلاین وجود داشت و آن هم طولانی شدن زمان آماده‌سازی بازی‌های دونفره بود که البته گاهی اوقات اتفاق می‌افتد و باید زمان قابل توجهی را برای مسابقه صبر کنید.

بازی Shadow Racer

از دیگر نکات خوب گیم‌پلی بازی هم باید به وجود شخصی‌سازی‌ها و ارتقاهای متنوع برای هر اتومبیل اشاره کرد. به‌طوری‌که هر شخص می‌تواند خودرو مورد نظر خود را به راحتی با سلیقه خود تزیین کند. کنترل اتومبیل نیز کاملا بی‌دردسر و به دور از هرگونه پیچیدگی اضافه‌ای طراحی گشته که به هیچ وجه از لذت رانندگی نمی‌کاهد.

۲. گرافیک و صداگذاری زیبا

خوشبختانه یکی از زیباترین بخش‌های این بازی در میان دیگر نمونه‌های مشابه، گرافیک بالا و قابل قبول بازی است. هرچند در برخی موارد جزییات محیط اندک هستند ولی همه‌چیز به خوبی سر جای خودش قرار گرفته و مهم‌ترین عناصر بازی یعنی اتومبیل‌ها زیبا و چشم نواز طراحی شده‌اند. نکته جالب دیگر هم گرافیک چشمگیر خودروهای ایرانی به‌کار گرفته شده در بازی بوده که در نوع خودش قابل تحسین است.

بازی Shadow Racer

از بخش گرافیک که بگذریم، صداگذاری یکی از مثبت‌ترین بخش‌های بازی است. موسیقی متنی که در حین بازی پخش می‌شود (به ویژه زمانی که از هدست استفاده کنید!) به‌ طرز فوق‌العاده‌ای باعث نفس‌گیر شدن هر رقابت خواهد شد و اشتیاق کاربر را برای ادامه بازی افزایش می‌دهد. همچنین صداگذاری ترمز، موتور خودروها و … نیز با ظرافت خاصی صورت گرفته است.

۳. تکراری نشدن بازی و وجود تنوع

یکی‌دیگر از مهم‌ترین مواردی که پس از مدتی در بازی Shadow Racer توجه شما را به خودش جلب می‌کند، وجود تنوع و جزییات ریز کاربردی در هر قسمت است. وجود جوایز و مسابقات ویژه روزانه، جدول رده‌بندی، وجود چندین اتومبیل خارجی و داخلی با قابلیت شخصی‌سازی و ماموریت‌های مختلف در بخش دزد و پلیس بدون شک باعث شده‌اند تا این بازی به یک تجربه دلنشین و خاطره انگیز برای هر شخص تبدیل گردد.

بازی Shadow Racer

به‌عنوان نمونه در بخش کلاسیک کاربر قادر است مسیر بازی خود را از بین گزینه‌هایی مانند: جاده شمال، تهران، کویر لوت و… انتخاب کند. علاوه‌بر این امکان تغییر شب و روز از دیگر نمونه‌های آزاد گذاشتن گیمر در بازی مورد بحث است. قابلیت ایجاد کلن، برقراری چت و مسابقه دوستانه هم باعث می‌شوند هر از چند گاهی دوستان خود را به یک رقابت بدون محدودیت سرعتی دعوت کنید.

در آخر باید بیان نمود با وجود این‌که در ابتدا ممکن است به‌خاطر حجم ۱۵۰ مگابایتی این بازی از دانلود کردن آن منصرف شوید، ولی مطمئن باشید که پس از نصب متوجه می‌شوید که شدو ریسر با وجود حجم بالا ارزشش را دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

نوشته سه دلیل برای آن‌که Shadow Racer را بازی کنیم اولین بار در پدیدار شد.