سومین دوره مشترک بین پژهشگاه ICT و آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات چین برگزار شد

فتو نیوز چین.jpg
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره "فناوري ۵G و كاربردهاي آن در عمل"، به منظور آشنایی و ارتقاء دانش و بینش دانشجویان، پژوهشگران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و متخصصان علاقمند به حوزه ۵G از طریق سکوی ITU  برگزار گردید.
 
بنابراین گزارش سومین دوره بین المللی مشترك پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آكادمي ارتباطات و فناوری اطلاعات  چین (CAICT)  که يكي  از  مراكز  تعالي (COE)  منطقه  آسیا  و  اقیانوسیه  و  مجمع  جهانی  مخابرات  است(ITU)،  با همکاری متخصصیني از دانشگاه  سیدنی، شرکت  هواوی، دانشگاه  شانگهای  جیاوتونگو  و شرکت  وستول  و پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات، تحت  عنوان " ۵G TECHNOLOGY AND APPLICATIONS IN PRACTICE " برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، دوره مذکور که با حضور ۳۴۰ نفر شرکت کننده از کشورهای مختلف برگزار شد، بر دانش پایه و تکامل ۵G، فناوری های کلیدی و پروتکل های آن، استاندارد سازی و کاربرد ۵G در بهداشت هوشمند، امنیت و شهر هوشمند متمرکز بود.
 
گفتنی است دکتر رقیه جدا و دکتر محمد اکبری و دکتر مزدا حمدی از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعضای هیات علمی پژوهشگاه، مدرسان این دوره بودند.