سومین رویداد بازاریابی دیجیتال به پایان رسید

 
 سومین همایش بین‌المللی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا پس از سه روز ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی توسط شرکت‌کنندگان و تبادل‌نظر پیرامون شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی به کار خود پایان داد.
 
سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال با نام DMDAY که پنج‌شنبه ۱۱دی ماه کار خود را آغاز کرد، شب گذشته با برگزاری چندین پنل در حوزه استارتاپ‌، بازاریابی دیجیتال به کار خود پایان داد. در این رویداد که برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، سازمان‌هایی که ماموریت اصلی آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ است دور هم جمع شدند و به تبادل‌نظر در خصوص صنایع و کسب‌وکارهای مختلف کشور پرداختند.
 
دولت و قانونگذاری، مد، حمل و نقل و لجستیک، موبایل، نایت سامیت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کالاهای زود مصرف از جمله محورهایی بود که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
 
این رویداد در دو دوره گذشته ۱۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرد اما در تازه‌ترین رویداد آن‌ها به جداسازی هر صنعت و اختصاص بخش‌های مختلف به آن‌ را در نظر گرفتند تا بستر مناسبی برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف فراهم شود.  
 
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی‌های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت شد.
هم‌زمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM و پرفورمنس مارکتینگ برگزار شدند.