سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 برای برنامه نویسان عرضه شد

سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 برای برنامه نویسان عرضه شد

اپل سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 خود را برای توسعه دهندگان عرضه کرد. دو روز پیش، یعنی دوشنبه ۲۴ آبان ماه بود که اپل سومین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌های tvOS، macOS و iOS را برای برنامه نویسان عرضه نمود. در این بین جای سیستم عامل watchOS خالی بود. بدین منظور، شب گذشته، سومین نسخه آزمایشی از این سیستم عامل نیز برای برنام نویسان عرضه شد.

در سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 طبق اعلام مسئولان اپل، تنها باگ‌های نرم‌افزاری رفع شده است و تغییرات خاصی در آن رخ نداده است. برنامه نویسانی که دارای پروفایل اختصاصی برنامه نویسان اپل هستند، می‌توانند با مراجعه به این لینک، پروفایل مربوطه را دانلود و سپس از طریق اپلیکیشن Watch موجود بر روی آیفون خود، اقدام به آپدیت اپل واچ خود نمایند.

سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 دارای شماره ساخت ۱۴S5875b است و همانطور که اشاره شد، تنها برای برنامه نویسان و به جهت رفع باگ‌های این سیستم عامل، عرضه شده است و کاربران عادی، قادر به آپدیت به این نسخه نیستند. نسخه اصلی سیستم عامل watchOS 3.1.1 به همراه سایر سیستم عامل‌های شرکت اپل، به احتمال بسیار زیاد در هفته آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.

.

منبع: iClarified

نوشته سومین نسخه آزمایشی watchOS 3.1.1 برای برنامه نویسان عرضه شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.