شرکت‌ سامسونگ اس دی آی در پی جبران خسارت ناکامی نوت ۷ ناتوان ماند

شرکت‌ سامسونگ اس دی آی در پی جبران خسارات ناکامی نوت 7 ناتوان ماند

بعد از عرضه انقلابی گلکسی نوت ۷ در بازار، شرکت سامسونگ و تعدادی از محققان مستقل از این شرکت، هر دو مشترکا به این نتیجه رسیدند که مشکل و ایراد اصلی از خود این دستگاه نبوده، بلکه مقصر اصلی این اتفاقات، باتری این دستگاه بوده است.

بنابراین، کاملا طبیعی خواهد بود که شرکت سامسونگ در پی گرفتن خسارت از تامین کننده‌های باتری‌ این فبلت که البته شامل یکی از شرکت‌های تابعه خود، یعنی سامسونگ اس دی آی (Samsung SDI) می‌شود، برود. به نظر نمی‌رسد مذاکره‌ای که قرار است بین این دو شرکت به انجام رسد، بر وفق مراد هیچکدام از این دو باشد.

بنابر گزارش منتشر شده از کره‌جنوبی، مذاکرات بر سر گرفتن خسارات به نفع شرکت سامسونگ الکترونیکس متوقف شده است و آنچنان که به نظر می‌رسید، قرار نیست تا شاهد کشمکشی بین این دو شرکت باشیم. منبع این خبر اذعان داشته است که شرکت سامسونگ اس دی آی درحال تلاش برای کاهش میزان خسارت پرداختی است، درحالی که شرکت سامسونگ قصد چندانی برای انجام این کار ندارد.

شرکت سامسونگ اس دی آی سال سختی را تجربه کرد، سالی که هم سرعت فروش باتری‌های ماشین این شرکت کند شد و هم افتضاحی که نوت ۷ به پیش آورد، ضرری ۸۲۶.۹ میلیون دلاری را به این شرکت وارد کرد. مسلما میزان خسارتی که سامسونگ الکترونیکس قصد گرفتنش از این شرکت را دارد، بالاتر از حد توان این شرکت سازنده باتری خواهد‌ بود.

الکترونیکز

منبعی ناشناسی گفته است: “شرکت سامسونگ الکترونیکس به خاطر روابط نزدیکی که با شرکت سامسونگ اس دی آی دارد به احتمال زیاد قصد دارد تا میزان خسارت دریافتی را کاهش دهد. با این حال، همچنان باید صبر کنیم تا از صحت این امر اطمینان کامل پیدا کنیم.” بنا بر گزارش‌ها، سخنگویی از شرکت اس دی آی سامسونگ حاضر به ارائه هیچ اظهار نظری در این باره نشده است و این امر نشان می‌دهد که همچنان مذاکرات برقرارند و ادامه دارد.

.

منبع: Phonearena

نوشته شرکت‌ سامسونگ اس دی آی در پی جبران خسارت ناکامی نوت ۷ ناتوان ماند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.