شرکت خاویار از مدل‌های سفارشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ رونمایی کرد

شرکت طراح لوازم الکترونیکی سفارشی و لوکس با نام خاویار (Caviar) از جدیدترین مجموعه خود موسوم به Heralds of the Galaxy رونمایی کرد. این خانواده شامل 4 طرح جدید برای اسمارت‌فون تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 بوده و در طراحی آنها از قطعات شهاب‌سنگ، طلا و چرم گاوی استفاده شده است.

این محصول با قیمت‌گذاری پایه 9470 دلاری روانه بازار می‌شود؛ اما خریداری مدل تزئین شده با استفاده از قطعات شهاب‌سنگ‌های واقعی 10 هزار دلار هزینه در برخواهد داشت. برترین مدل این خانواده موسوم به Golden Meteor در واقع یک گوشی گلکسی زد فولد 4 با پنل پشتی بازطراحی شده محسوب می‌شود. برای طراحی این مدل از 3 شهاب‌سنگ مختلف با اسامی Seymchan، Muonionalusta و Canyon Diablo استفاده شده است.

بر اساس اعلام شرکت خاویار، هر یک از این قطعات در نوع خود بی‌نظیر بوده و در واقع هر کپی از اسمارت‌فون دارای طراحی منحصربه‌فردی خواهد بود. شرکت روسی وعده داده که از این طرح خاص تنها 29 دستگاه تولید خواهد شد. همچنین این مدل دارای لوگوی خاویار از جنس طلای 24 عیار و برخی عناصر طلایی آبکاری شده با طلای دوبل است. ورژن‌های 256 و 512 گیگابایتی این دستگاه منحصربه‌فرد به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 11030 و 11460 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

همین سنگ‌ها در مدل دیگری با قیمت‌گذاری کمی ارزان‌تر نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ اما این مدل فاقد المان‌های طلایی بوده و خاویار در عوض از تیتانیوم بهره گرفته است. این مدل Canyon Diablo نامگذاری شده و نسخه مشکی‌رنگ آن با طراحی چشم‌نواز، 10680 دلار قیمت‌گذاری شده است. مدل 512 گیگابایتی این هندست نیز با قیمت‌گذاری 11110 دلاری روانه بازار می‌شود.

مدل‌های مختلف سری Heralds of the Galaxy برای اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 4 که توسط شرکت خاویار به بازار عرضه خواهند شد

این هندست احتمالا دارای طراحی متفاوتی در قسمت پشتی است؛ اما از جنبه مشخصات داخلی کماکان همان پرچم‌دار تاشو چشمگیر سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی محسوب می‌شود.

نوشته شرکت خاویار از مدل‌های سفارشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.