شرکت ریزر از لپ‌تاپ گیمینگ پایین‌رده جدید خود با نام بلید ۱۵ رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ نظیر سری بلید 15 شرکت ریزر همواره به‌عنوان محصولاتی نه‌چندان ارزان‌قیمت شناخته شده‌اند؛ اما خریداران این لپ‌تاپ‌ها پس از مشاهده عملکرد آن‌ها احتمالا برای تهیه محصولات ممتاز و گران‌قیمت اشتیاق بیش‌تری از خود نشان خواهند داد. اما اکنون کاربران به منظور خریداری لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی لزوما ناچار به پرداخت مبالغ نجومی نخواهند بود. در واقع شرکت ریزر با عرضه لپ‌تاپ جدید خود به نیازهای این طیف از کاربران پاسخ داده است.

این شرکت اخیرا از یک مدل پایین‌رده و جدید برای لپ‌تاپ بلید 15 رونمایی کرده است. این محصول با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تر به بازار عرضه خواهد شد. این مدل پایه مجهز به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4، پردازنده نسل دهمی Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی جیفورس GTX 1660 Ti شرکت انویدیا خواهد بود. همچنین این دستگاه از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی، اسپیکرهایی با فناوری صوتی THX Spatial Audio و یک صفحه‌کلید با نورپردازی 3 رنگ Razer Chroma RGB استفاده خواهد کرد. از جنبه قیمت‌گذاری نیز مدل پایه جدید با برچسب قیمتی 1500 دلاری عرضه خواهد شد. چنین رقمی مسلما ارزان نیست؛ اما با توجه به طبقه‌بندی محصول در رده لپ‌تاپ‌های گیمینگ قیمت‌گذاری آن نسبتا مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد.

کاربران در صورت تمایل به خریداری این لپ‌تاپ بایستی به وبسایت ریزر مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایند. چنان‌چه توان پردازشی لپ‌تاپ جدید پاسخگوی نیازهای شما نیست؛ در این‌صورت می‌توانید نسخه‌های Advanced و Studio ریزر بلید 15 با مشخصات سخت‌افزاری جذاب‌تر را خریداری نمایید.

نوشته شرکت ریزر از لپ‌تاپ گیمینگ پایین‌رده جدید خود با نام بلید 15 رونمایی کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.