شرکت HMD در رویداد IFA 2020 از سه تلفن جدید نوکیا ۲٫۴، نوکیا ۶٫۳ و نوکیا ۷٫۳ رونمایی می‌کند

نوکیا 7.3

شرکت فنلاندی HMD Global در حال حاضر برروی چندین تلفن هوشمند، از جمله نوکیا 7.3 کار می‌کند. در این میان، یک گزارش جدید توسط وب‌سایت Nokiamob منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت به احتمال زیاد در رویداد آنلاین IFA 2020 از چند تلفن جدید رونمایی می‌کند. رویداد فوق در اوایل سپتامبر برگزار خواهد شد.

نوکیا 2.4

این هندست به عنوان یک اسمارت‌فون پایین‌رده شناخته می‌شود که HMD آن را Nokia Wolverine می‌نامد. با این وجود، تلفن جدید این شرکت با نام نوکیا 2.4 در قفسه فروشگاه‌ها مشاهده خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را دارا است. درون بدنه نیز تراشه Helio P22 شرکت مدیاتک قرار دارد. این تراشه قبلا در تلفن ردمی نوت 9 شیائومی مورد استفاده قرار گرفته بود.

همانگونه که ما انتظار داریم، نوکیا 2.4 از یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌گیرد. در بخش انرژی هم یک باتری 4500 میلی‌آمپر ایفای نقش می‌کند. به نظر می‌رسد که نسخه دیگری از این گوشی با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در کار باشد.

در پشت تلفن احتمالا یک دوربین دوگانه وجود دارد. این دوربین از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل استفاده می‌کند.

نوکیا 6.3 و 7.3

HMD Global در رویداد IFA 2020 از دو تلفن دیگر با نام‌های نوکیا 6.3 و 7.3 نیز رونمایی می‌کند. ما احتمال می‌دهیم که یکی از این دو تلفن از تراشه اسنپدراگون 675 یا 730 استفاده کند. هم‌چنین، انتظار داریم که در بخش دوربین اصلی آن‌ حضور چهار سنسور را شاهد باشیم.

از طرفی دیگر، گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد که یکی از دو هندست جدید نوکیا از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و دیگری از آن پشتیبانی نمی‌کند. مدل دوم نیز به دوربین چهارگانه مجهز شده است و انتظار می‌رود که در بخش پردازش مرکزی آن از تراشه‌های سری اسنپدراگون 700 استفاده شود.

 

نوشته شرکت HMD در رویداد IFA 2020 از سه تلفن جدید نوکیا 2.4، نوکیا 6.3 و نوکیا 7.3 رونمایی می‌کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.