شرکت HMD رسما تایید کرد؛ گوشی‌های نوکیا ۳، ۵ و ۶ تا پایان سال به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شوند

طرفداران نوکیا که به تازگی از گوشی‌های تولیدی شرکت HMD خریداری کرده‌اند، بسیار هیجان‌زده هستند؛ چراکه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای دستگاه‌های آن‌ها تایید شده بود. هر 4 گوشی تولیدی این شرکت فنلاندی، اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد، اما سه دستگاه از آن‌ها تا پایان سال این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

مدیر عمومی HMD در کشورهای استرالیا، نیوزیلند و اندونزی، Mark Trundle، تایید کرده که گوشی‌های نوکیا 3، 5 و 6 تا پایان سال این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. پرچم‌دار این شرکت، نوکیا 8 نیز با اندروید اوریو در فضای مجازی مشاهده شده؛ پس می‌توان به‌طور قطع گفت به‌روزرسانی مذکور به زودی برای این گوشی عرضه خواهد شد.

شرکت HMD

اگر وعده‌های شرکت HMD به حقیقت بپیوندد، نوکیا 3 ارزان‌ترین گوشی خواهد شد که اندروید اوریو را دریافت می‌کند. از طرف دیگر، نوکیا 8 نیز می‌تواند در زمان عرضه اندروید 8، لقب ارزان‌ترین پرچم‌داری که دارای اندروید اوریو است را با خود یدک بکشد.

اگرچه این به‌روزرسانی در ابتدا برای گوشی‌های آنلاک عرضه خواهد شد، اما مطمئنا شرکت به اپراتورها فشار خواهد آورد تا هرچه زودتر نسخه سازگار برای دیگر مدل‌ها را نیز عرضه کنند.

نوشته شرکت HMD رسما تایید کرد؛ گوشی‌های نوکیا ۳، ۵ و ۶ تا پایان سال به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شوند اولین بار در پدیدار شد.