شیائومی از نمایشگر Mi Display 1A و سوکت هوشمند ۲۷ واتی MIJIA رونمایی کرد

شیائومی امروز از مانیتور Mi Display 1A رونمایی کرد که اکنون در فروشگاه Xiaomi Mall قابل دسترس است. این نمایشگر از بسیاری جهات از جمله طراحی، شبیه به Mi Display بوده و حتی برچسب قیمت یکسان ۶۹۹ یوان (۹۸ دلار) با آن دارد. تفاوت این دو مدل در آن است که نسخه اصلی توسط Gaochuang تولید می‌شود و 1A توسط Shenzhen Zhaochi. بنابراین شما با اطمینان می‌توانید آن را خریداری کنید.

شیائومی تا پایان سال گذشته، دو محصول نمایشگر را عرضه کرده بود. این دو محصول عبارت بودند از یک نمایشگر مسطح ۲۳ اینچی با پنل IPS و یک مانیتور خمیده ۳۴ اینچی.

در مقایسه با مانیتورهای سازندگان قدیمی که قیمت یکسانی با محصولات شیائومی دارند، نمایشگرهای این شرکت چینی از نظر عملکرد هزینه واقعا خوب هستند. در واقع، هیچ محصول رقیبی با همان قیمت و مشخصات در بازار وجود ندارد.

نمایشگر شیائومی Mi Display 1A مجهز به یک پنل مسطح ۲۳ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این مانیتور از نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده می‌کند و زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد. 1A از طراحی مرسوم بهره می‌برد که دارای سه لبه با حاشیه‌های باریک و یک لبه پایین با حاشیه پهن‌تر است. البته این نمایشگر، محصول رده‌بالایی برای گیمینگ نیست و فقط از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

نسخه شارژ سریع ۲۷ وات سوکت هوشمند MIJIA 

نسخه شارژ سریع ۲۷ وات سوکت هوشمند MIJIA اکنون در فروشگاه Mi Mall به قیمت ۶۹ یوان (۹ دلار) عرضه شده است و به‌زودی در خرده‌فروشی‌ها به قیمت ۷۹ یوان (۱۱ دلار) قابل دسترس خواهد بود.

سوکت هوشمند جدید، سه پورت USB-A دارد که حداکثر توان خروجی هر پورت ۲۷ وات است. با این‌حال، زمانی که هر سه پورت به‌طور همزمان استفاده می‌شوند، حداکثر توان خروجی به ۲۱ وات کاهش می‌یابد. درگاه‌های USB همچنین از پروتکل شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کنند. این پورت‌ها می‌توانند برای شارژ گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و سایر گجت‌ها استفاده شوند. یک چیپ شارژ هوشمند نیز در داخل سوکت وجود دارد که توان خروجی را براساس مدل‌های مختلف تطابق می‌دهد.

نسخه ۲۷ واتی سوکت هوشمند MIJIA همچنین سه پریز استاندارد دارد و در برابر اضافه‌بار بیش از ۱۰ آمپر محافظت می‌شود. اگر بار الکتریکی فراتر از حد مجاز برود، جریان برق به‌طور اتوماتیک قطع خواهد شد و از خطرات ناشی از اضافه‌بار و آتش‌سوزی ناگهانی جلوگیری خواهد کرد. پس از رفع مشکل اضافه‌بار، شما می‌توانید با فشار دادن دکمه سوییچ برق دوباره از آن استفاده کنید.

ضمنا نوار مسی داخلی آن، از فناوری اتصال بی‌وقفه و با امنیت بالا بهره می‌برد و با متریال برنزی باکیفیت ساخته شده است. همچنین یک درب ایمنی وجود دارد که در زمان وصل نبودن هیچ وسیله‌ای به سوکت‌ها، آن‌ها را به‌طور خودکار خاموش می‌کند.

نوشته شیائومی از نمایشگر Mi Display 1A و سوکت هوشمند 27 واتی MIJIA رونمایی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.