شیائومی برای عرضه محصولات خود در ایالات متحده هنوز آمادگی لازم را ندارد

شاید برای شما جالب باشد بدانید که شیائومی محصولات خود را در خاک ایالات متحده عرضه نمی‌کند. هر چند این اواخر شنیدیم که این کمپانی قصد دارد به این قائله پایان داده و عرضه اسمارت‌فون‌های خود را در آمریکا آغاز کند. این‌که دقیقا چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد برای کسی مشخص نشده اما می‌دانیم در آینده شاهد عرضه گوشی‌های شیائومی در ایالات متحده خواهیم بود.

ما نیز نمی‌دانیم این آینده نزدیک دقیقا چه زمانی خواهد بود. آیا سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد؟ در پاسخ باید گفت که متاسفانه در اظهارات اخیر شیائومی، بویی از تحقق این گفته‌ها حس نشده است. مدیرعامل شیائومی، آقای لی جون، اخیرا طی مصاحبه‌ای با چندین خبرنگار اشاره کرد که این کمپانی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای عرضه اسمارت‌فون‌های خود در کشور آمریکا را ندارد.

لی جون اشاره کرد که شیائومی هم‌چنان دیدگاه خود را درباره ورود به این بازار حفظ کرده اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند قبل از انجام این کار با آماده‌سازی کامل و دقیق، پا به این عرصه بگذارند. از زبان لی جون نقل شده که:

ما امیدواریم که به موفقیتی فوری در ایالات متحده دست یابیم؛ برای همین ما نیاز داریم که با صرف زمان زیاد و آماده‌سازی دقیق به این هدف برسیم.

به‌تازگی شنیده بودیم که این کمپانی قصد دارد در یکی دو سال آینده به بازار آمریکا وارد شود، اما با این صحبت‌ها مشخص شده که این زمان به این زودی فرا نمی‌رسد. برای ما نیز جالب خواهد بود که بدانیم آن‌ها چگونه می‌توانند پیش‌نیازهای سفر خود به ایالات متحده را فراهم کنند.

ما می‌دانیم که گوشی‌های شیائومی بسیار مقرون به‌صرفه بوده و با استقبال زیادی در قاره آسیا همراه است؛ جایی‌که اکنون محصولات شیائومی به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است. به هر حال ورود به بازار آمریکا به معنای یک بازار جدید برای شیائومی محسوب می‌شود. به‌علاوه، شیائومی باید حضور دیگر رقبای خود مانند اپل و سامسونگ و البته دیگر تولیدکنندگان چینی مانند هواوی در این بازار را نیز درنظر بگیرد.

نوشته شیائومی برای عرضه محصولات خود در ایالات متحده هنوز آمادگی لازم را ندارد اولین بار در پدیدار شد.