شیائومی به همراه Mi Mix 2 از یک دستگاه دیگر نیز رونمایی خواهد کرد

شیائومی قصد دارد تا در 11 سپتامبر، یعنی یک روز قبل از کنفرانس اپل، با برگزاری مراسمی ‌اختصاصی از محصولات جدید خود رونمایی کند. همان‌طور که پیش‌تر نیز در خبرها خواندید، در این رویداد اسمارت‌فون Mi Mix 2 معرفی خواهد شد. اما امروز لین بین، رئیس کمپانی شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین، از معرفی محصولی دیگر به همراه گوشی Mi Mix 2 خبر داد.

البته هنوز اطلاعاتی در خصوص این دستگاه منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این محصول یک اسمارت فون خواهد بود یا در جمع دیگر محصولات این کمپانی چینی جای خواهد گرفت. با این‌حال، اولین نسل از گوشی Mi Mix در ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد و اگر خاطرتان باشد، در آن مراسم از اسمارت فون Mi Note 2 نیز پرده برداشته شد.

از این‌رو، پیش‌بینی می‌شود که محصول دوم مورد انتظار کنفرانس شیائومی، با نام Mi Note 3 برای علاقه‌مندان معرفی شود. محصولی که اخیرا شایعاتی در خصوص رونمایی از آن در فضای وب منتشر و اعلام شد که این گوشی زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رود، عرضه خواهد شد و همین مسئله، احتمال معرفی اسمارت‌فون نام‌برده را بیشتر می‌کند.

در هر صورت این انتظار چندان طولانی نخواهد بود، چراکه کمتر از یک هفته به برگزاری کنفرانس شیائومی زمان باقی مانده است. با نگاهی به پست جدید رئیس این شرکت نیز می‌توان دریافت که مدل Mi Mix 2 به سیستم احراز هویت از طریق شناسایی چهره مجهز خواهد بود.

نوشته شیائومی به همراه Mi Mix 2 از یک دستگاه دیگر نیز رونمایی خواهد کرد اولین بار در پدیدار شد.