شیائومی بیش از یک میلیون گوشی سری Mi 8 را به فروش رساند!

Xiaomi-Mi-8-series شیائومی بیش از یک میلیون گوشی سری Mi 8 را به فروش رساند!

بلوف زدن و رجزخوانی‌ شرکت‌ها و تولیدکنندگان در مورد میزان فروش محصولات خودشان مسئله غیرمعمولی نیست. به خصوص مواقعی که در یک بازه زمانی کوتاه به اهداف تعیین شده خود دست می‌یابند و این بار نوبت به شیائومی و گوشی‌های سری Mi 8 رسیده است.

Xiaomi-Mi-8-Explorer-Edition-e1527955982536-450x256 شیائومی بیش از یک میلیون گوشی سری Mi 8 را به فروش رساند!

گوشی‌های سری Mi 8 شامل Mi 8، Mi 8 Explorer Edition و Mi 8 SE در تاریخ ۳۱ ماه می رونمایی شدند. هر سه مدل از روز ۵ ژوئن به طور رسمی وارد بازار شدند و در کمتر از سه هفته بعد شرکت شیائومی اعلام نمود که در مجموع بیش از یک میلیون دستگاه از این مدل‌ها را به فروش رسانده است. این آمار در پیام توییتری سخنگوی جهانی شیائومی، منتشر شد.

گوشی مدل Mi 8 Explorer Edition به عنوان برترین پرچم‌دار، از اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره سه بعدی بهره‌مند است. مدل Mi 8 نیز مانند نسخه Explorer مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است ولی فاقد اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر بوده و قابلیت تشخیص چهره از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. مدل Mi 8 SE به عنوان اولین گوشی هوشمند با پردازنده اسنپ‌دارگون ۷۱۰ در دنیا دارای صفحه نمایش AMOLED و دوربین دوگانه است.

در گزارشات دیگر شرکت شیائومی اعلام کرده که سومین پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک در بخش گوشی‌های هوشمند در کشور هند است. رتبه‌های اول و دوم نیز متعلق به فیلیپ‌کارت (Flipkart) و آمازون بوده است.

Xiaomi-India-online-platform-450x450 شیائومی بیش از یک میلیون گوشی سری Mi 8 را به فروش رساند!

نوشته شیائومی بیش از یک میلیون گوشی سری Mi 8 را به فروش رساند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.