شیائومی در فروش گوشی گوی سبقت را از سامسونگ ربود!

طبق آمارهای جدید، کمپانی شیائومی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ عنوان بزرگ‌ترین فروشنده اسمارت‌فون در بازار ماهاراشترا را از آن خود کرد.

کمپانی چینی شیائومی توانسته به لطف فروش فوق‌العاده گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ سهمی معادل ۳۱.۲ درصد از این بازار را به خود اختصاص دهد. این کمپانی با پشت سر گذاشتن رقیبی هم‌چون سامسونگ که تنها ۱۵.۳ درصد از کل این بازار را از آن خود کرده، به این عنوان دست یافته است.

پس از این دو غول صنعت موبایل، کمپانی‌های ویوو با ۱۵ درصد، اوپو با بیش از ۱۲ درصد و لنوو با کسب ۱۲ درصد از این بازار رتبه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. باز هم تاکید می‌کنیم که این آمارها مربوط به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ و مختص بازار ماهاراشترا بوده و کل بازارهای کشور هند را شامل نمی‌شود.

ماهاراشترا یک ایالت در کشور هند است که مرکز آن شهر معروف و پرجمعیت بمبئی است. بازار اسمارت‌فون این منطقه دومین بازار بزرگ موبایل در هند به شمار رفته و از نظر مادی باید آن را باارزش‌ترین بازار تلفن‌های همراه در این کشور دانست؛ جایی‌که فروش نزدیک به ۱۳.۷ درصد از کل اسمارت‌فون‌های معامله شده در کشور هند در همین بازار انجام می‌پذیرد.

نوشته شیائومی در فروش گوشی گوی سبقت را از سامسونگ ربود! اولین بار در پدیدار شد.