شیائومی دستگاه تصفیه‌کننده هوا ماشین Roidmi P6 را با قیمت ۴۹۹ یوآن عرضه کرد

شرکت زنجیره زیست محیطی Roidmi شیائومی، دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین Roidmi P6 را در چین راه اندازی کرده است. با اینکه این محصول بیش از یک سال پس از عرضه آخرین مدل راه اندازی شده است، با قیمت ارزان‌تر ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) همراه می‌باشد.
 
دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین P6 رویدمی از یک موتور DC بدون برس و طراحی منحصر به فرد فن آینه‌ دو چرخ برای دستیابی به راندمان ورودی/خروجی هوا قدرتمندتر، استفاده می‌کند. مقدار CADR برای ماده ذرات ۵۰m³/h و برای فرمالدئید ۲۰m³/h است. این نسبت به سال گذشته اندکی کمتر است اما می‌تواند ناخالصی‌های موجود در هوا را در یک ماشین، تنها در ۳٫۵ دقیقه از بین ببرد.
 
 
در نتیجه جریان هوا سریع و فزاینده‌ آن، فیلتر کامپوزیت چند منظوره تصفیه کننده هوا ماشین P6، می‌تواند به طور موثر فرمالدئید، ذرات PM2.5 و بوی موجود در خودرو را جذب کند. طراحی عنصر فیلتر بشکه‌ای ۳۶۰ درجه بدنه آن، سطح تماس بین عنصر فیلتر و هوای آلوده را کاملا افزایش داده و به طور موثر ظرفیت تصفیه را بهبود می‌بخشد.
 
بر اساس حفظ حجم زیاد هوا، برای کاهش نویز جذب منبع، طراحی کاهش نویز بهینه شده و سطح سر و صدا به ۵۵dB رسیده است که هنگام حرکت وسیله نقلیه به سختی قابل شنیدن می‌باشد.
 
علاوه بر این، دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین P6 رویدمی، از یک طراحی بند دار نوآورانه با همان استاندارد ایمنی کمربند ماشین استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین در جاده‌های پر پیچ و خم‌، پایدار و ایمن باشد.