شیائومی ردمی ۷ و ردمی نوت ۷ در ۲۷ اسفند معرفی خواهند شد

شرکت شیائومی در حال کارکردن برروی تلفن‌های هوشمند جدید خود است. یکی از محصولاتی که کاربران و هواداران این برند چینی، منتظر آن هستند گوشی شیائومی ردمی 7 است. مدیر بخش ردمی شیائومی اعلام کرده که گوشی‌های ردمی 7 و ردمی نوت 7 در کنفرانس این شرکت که در 18 مارس (27 اسفند 1397) در شهر پکن برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی خواهند شد.

طبق معمول تصاویر و مشخصات این گوشی در رسانه‌های خبری لو رفته است. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن HD+ و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 632 در این گوشی، وظیفه پردازش‌ها و انجام محاسبات را بر عهده دارد. ردمی 7 در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. اولین نسخه دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی است، نسخه دوم مجهز به یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهد بود و نسخه بعدی که انتخاب خوبی برای کاربران به نظر می‌رسد، دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی است.

در پشت این دستگاه یک دوربین دوگانه وجود دارد که مجهز به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی برای فیلمبرداری و عکسبرداری است. سنسور اثر انگشت هم همانند اکثر محصولات چینی، در پشت گوشی قرار دارد.

ظرفیت باتری ردمی 7 حدود 3900 میلی‌آمپر است که این باتری توسط یک پورت microUSB قابل شارژ خواهد بود.

تنوع رنگ این گوشی نسبت به سایر رقبای شیائومی بیشتر است و مشتریان می‌توانند این تلفن هوشمند را در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، ارغوانی و خاکستری تهیه کنند. انتطار می‌رود این دستگاه با قیمتی حدود 900 یوان چین (134 دلار) به بازار عرضه شود.

 

نوشته شیائومی ردمی 7 و ردمی نوت 7 در 27 اسفند معرفی خواهند شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.