شیائومی ردمی K60 با تراشه Dimensity 8200 مدیاتک در راه است

سردی ردمی K60 هم‌اکنون در مرحله تائید طراحی قرار دارد و امروز یک افشاگر مشهور به جزئیات مهمی در رابطه با مدل استاندارد ردمی K60 اشاره نموده است. به گفته Digital Chat Station، شیائومی ردمی K60 با تراشه Dimensity 8200 شرکت مدیاتک روانه بازار خواهد شد.

این اسمارت‌فون کماکان از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با قابلیت OIS استفاده خواهد کرد. با این‌حال مشخص نیست که این دوربین مجهز به چه سنسوری خواهد بود؛ چرا که سنسورهای 48 مگاپیکسلی در اندازه‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. اکنون برای دومین بار شاهد انتشار جزئیاتی پیرامون تراشه جدید مدیاتک هستیم. این محصول ادامه‌دهنده راه تراشه Dimensity 8100 خواهد بود.

روز گذشته همین منبع خبری ادعا کرد که اسمارت‌فون vivo iOQO Neo7 SE مجهز به تراشه‌ای با هسته پردازشی کورتکس X2 و فرکانس 3.1 گیگاهرتز خواهد بود. این مشخصه با تراشه پرچم‌دار فعلی مدیاتک موسوم به Dimensity 9000 مطابقت دارد.

همچنین انتظار می‌رود که ردمی K60 مجهز به نمایشگری با رزولوشن +QHD، باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم 30 واتی و شارژ 67 واتی در بستر سیم باشد. لو ویبینگ؛ مدیرعامل برند ردمی اخیرا با انتشار یک نظرسنجی در شبکه اجتماعی Weibo نظر کاربران را در خصوص پیاده‌سازی ایده داینامیک آیلند در اسمارت‌فون‌های کمپانی جویا شد. همچنین وی به این نکته اشاره کرد که برند فرعی کمپانی شیائومی احتمالا از رابط کاربری منحصربه‌فرد اپل استفاده خواهد کرد.

نوشته شیائومی ردمی K60 با تراشه Dimensity 8200 مدیاتک در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.