شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر ۸٫۱ اینچی UTG سامسونگ استفاده خواهد کرد

سال گذشته کمپانی شیائومی از نخستین اسمارت‌فون تاشو خود در سری میکس با نام می میکس فولد رسما رونمایی کرد. اکنون تولیدکننده چینی روی توسعه مدل جانشین این هندست با نام احتمالی شیائومی میکس فولد 2 کار می‌کند.

بر اساس آخرین گزارشات، اسمارت‌فون تاشو آینده شیائومی در پایگاه داده IMEI رویت شده و این دستگاه فرآیند صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته است. بر این اساس هندست مذکور دارای شماره مدل 22061218C است.

همچنین اعلام شده که شیائومی میکس فولد 2 احتمالا در ماه ژوئن یا جولای سال آینده به‌صورت رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این اسمارت‌فون دارای اسم رمز zizhan بوده و با مشخصات ارتقایافته در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

آخرین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی احتمالا از نمایشگر انعطاف‌پذیر UTG AMOLED ساخت سامسونگ دیسپلی با اندازه 8.1 اینچ استفاده خواهد کرد. نمایشگر UTG با ظرافت فراوان و در سطح 30 میکرونی پردازش شده و روش مورد استفاده جهت ساخت آن به ارتقاء انعطاف‌پذیری و دوام پنل کمک خواهد کرد. همچنین بر اساس شنیده‌ها این اسمارت‌فون از لولاهای بازطراحی شده و ارتقایافته بهره خواهد برد. به منظور اطلاع از سایر پیشرفت‌های احتمالی شیائومی میکس فولد 2 ناچارا بایستی تا زمان انتشار اطلاعات بیش‌تر طی چند ماه آینده منتظر بمانیم.

شیائومی می میکس فولد

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی برای نمایشگر تاشو اسمارت‌فون می میکس فولد از لایه محافظ Polyimide Film (PI) استفاده کرد. این پوشش توسط کمپانی Huaxing Optoelectronics (TCL CSOT) تولید شده است. این فناوری پیش‌تر در اسمارت‌فون تاشو هواوی میت ایکس 2 نیز به‌کار گرفته شده است.

نوشته شیائومی میکس فولد 2 از نمایشگر 8.1 اینچی UTG سامسونگ استفاده خواهد کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.