شیائومی می میکس ۲S امتیاز ۹۷ را در آزمون دوربین DxO Mark بدست آورد

همان‌طور که می‌‌دانید در روز گذشته چینی‌ها روز پرکاری را پشت سر گذاشتند و کمپانی شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

این سازنده از نسل بعدی فبلت پرچم‌دار خود یعنی شیائومی می میکس ۲S رونمایی کرد و اخیرا پایگاه معتبر DxO Mark نتایج آزمایش دوربین این دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده است.

براساس گزارش منتشر شده این اسمارت‌فون توانسته در مجموع (ثبت تصویر و فیلم‌برداری) امتیاز قابل توجه ۹۷ را به دوربین خودش اختصاص دهد که این نتیجه در هنگام عکس‌برداری به عدد ۱۰۱ نیز افزایش می‌یابد.

شیائومی می میکس 2S در DxO Mark

پایگاه DxO Mark دوربین شیائومی می میکس ۲S را به‌خاطر بهره‌مندی از الگوریتم پیشرفته حذف نویز تحسین و از فوکوس خودکار فازی آن به‌عنوان یکی از نقاط قوت دوربین این دستگاه یاد کرده است.

اگر نتیجه آزمون فبلت شیائومی را با گوشی گلکسی S9‌ پلاس که توانسته امتیاز کلی ۹۹ را بدست آورد، مقایسه نماییم متوجه برتری دوربین شیائومی می میکس ۲S در زمینه ثبت رنگ‌ها به‌صورت طبیعی و فوکوس خودکار بهتر آن خواهیم شد.

البته باید بیان کرد که دستاورد سامسونگ نیز در زمینه زوم اپتیکال سنسور دوربین، وضوح و تضاد رنگی عملکرد بهتری را نسبت به پرچم‌دار چینی‌ها از خود به نمایش می‌گذارد. در آخر گفتنی است که می میکس ۲S امتیاز مناسب ۸۸ را در زمینه فیلم‌برداری به نام خود ثبت نموده که بازهم در بخش‌هایی مانند: ثبت رنگ‌های طبیعی، فوکوس خودکار سریع و قابل اطمینان و جلوگیری از لرزش‌های ناگهانی سرآمد است.

نوشته شیائومی می میکس ۲S امتیاز ۹۷ را در آزمون دوربین DxO Mark بدست آورد اولین بار در پدیدار شد.