شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد بود

gsmarena_000-4 شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود

در ابتدای ماه جاری گزارش شد که شیائومی چندین اسمارت‌فون جدید را در نوبت عرضه قرار داده است. پیش‌تر از شیائومی می مکس ۳، Mi A2 و Mi A2 لایت رسما رونمایی شد و اکنون تنها گوشی پوکوفون باقی‌مانده است. در حال حاضر اطلاعات جدیدی پیرامون این هندست به‌ اشتراک گذاشته شده است.

gsmarena_000-4 شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود

سری پوکوفون با اسمارت‌فون پوکوفون F1 متمایز خواهد شد و بر اساس گزارشات، منطقه اروپای‌شرقی و هندوستان را هدف قرار داده است. به گفته یک گزارش جدید، پوکوفون F1 با قیمت حدودا ۴۲۰ یورو برای مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی و ۴۶۰ یورو برای نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. در واقع عرضه پوکوفون F1 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، به سادگی این هندست را به ارزان‌ترین اسمارت‌فون فروخته‌شده در اروپا با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بدل خواهد کرد.

رولاند کوانت در توییتی اعلام کرد که:

“ظاهرا شیائومی پوکوفون F1، هندستی ارزان‌قیمت خواهد بود. این هندست با قیمت تقریبی ۴۲۰ یورو برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی و ۴۶۰ یورو برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی در فهرست اروپای‌شرقی قرار گرفته است (قیمت‌ها تبدیل‌شده هستند). در صورت بهره‌مندی دستگاه از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ این قیمت‌گذاری حقیقتا برای هندستی مجهز به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.”

سایر اطلاعات تایید نشده گوشی شامل نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و مدل‌های رنگی خاکستری و آبی است. اطلاعات قیمتی دستگاه در قالب فهرستی شامل بارکدهای EAN-UPC ارایه شده است و این موضوع، اعتبار اطلاعات مذکور را افزایش خواهد داد.

نوشته شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد بود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.