شیائومی ۱۲S پرو با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ تائیدیه ۳C را دریافت کرد

کمپانی شیائومی روی توسعه گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 12S کار می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این خانواده شامل 2 مدل مختلف با اسامی شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو خواهد بود. همچنین برخی گمانه‌زنی‌‌های مطرح شده از عرضه شیائومی 12S پرو در 2 ورژن مختلف با تراشه‌های اسنپ‌دراگون کوالکام و Dimensity ساخت شرکت مدیاتک حکایت دارند. اخیرا یک اسمارت‌فون جدید شیائومی در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه همان شیائومی 12S پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 است.

همان‌طور که در تصویر اسکرین‌شات زیر ملاحظه می‌کنید؛ یک گوشی هوشمند شیائومی با شماره مدل 2206122SC در پایگاه داده 3C رویت شده است. همچنین بر اساس اطلاعات فهرست، این هندست احتمالا به‌‌همراه شارژری با شماره مدل MDY-12-ED روانه بازار خواهد شد. این شارژر از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان 120 وات پشتیبانی می‌کند. بر اساس شایعات، دستگاه با شماره مدل 2206122SC احتمالا تحت عنوان شیائومی 12S پرو به بازار عرضه خواهد شد.

طی هفته گذشته یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2207122MC به‌همراه شارژر 67 واتی در پایگاه داده 3C نمایان شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه همان شیائومی 12S پرو مجهز به تراشه Dimensity 9000 ساخت مدیاتک است.

انتظار می‌رود شیائومی 12S پرو از یک پنل اولد با لبه‌های خمیده، قابلیت پشتیبانی از رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده کند. همچنین این هندست احتمالا مجهز به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

انرژی مورد نیاز شیائومی 12S پرو احتمالا از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گجت احتمالا به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد. بر اساس شایعات، مدل‌های معمولی و پرو شیائومی 12S به‌صورت همزمان معرفی خواهند شد. شیائومی 12S احتمالا یک گوشی پرچم‌دار جمع‌وجور مجهز به نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی به‌شمار خواهد رفت.

بر اساس شنیده‌ها کمپانی چینی علاوه بر توسعه مدل‌های پرچم‌دار شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در تدارک رونمایی از یک اسمارت‌فون فوق پرچم‌دار با نام شیائومی 12 اولترا است. شایعات مطرح شده از معرفی رسمی این هندست در چین طی ماه جولای حکایت دارند.

نوشته شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 تائیدیه 3C را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.