شیائومی Mi 6 در ۱۱ رنگ متنوع عرضه می‌شود

شیائومی Mi 6 در ۱۱ رنگ متنوع عرضه می‌شود

همانطو که مطلع هستید شرکت چینی شیائومی طی هفته جاری از  گوشی جدید خود با نام‌ شیائومی Mi 6 رونمایی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این محصول مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ بوده و با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حال با نزدیک شدن به زمان عرضه پرچمدار جدید شیائومی به بازار، وبسایت TENAA لیستی از ۱۱ رنگ مختلف را معرفی کرده که Mi 6 در این رنگ‌ها عرضه خواهد شد.

این لیست منتشر شده که شامل اطلاعات مربوط به نسخه‌ مخصوص بازار چین بوده، علاوه بر چندین ویژگی‌ اساسی گوشی از جمله رزولوشن نمایشگر، ظرفیت باتری و وزن گوشی، به عرضه گوشی Mi 6 در ۱۱ رنگ نیز اشاره می‌کند.

این در حالی است که شیائومی در زمان معرفی Mi 6 به چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای اشاره کرده بود. با این حال به جز این چهار رنگ که در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد، شیائومی Mi 6 در بازار چین در رنگ‌های دیگری از جمله طلایی، صورتی، خاکستری و خاکستری تیره به فروش می‌رسد.

به احتمال فراوان شیائومی پرچمدار جدید خود را در بیشتر رنگ‌های اضافی اشاره شده به صورت انحصاری در چین عرضه می‌کند و چندین رنگ را نیز روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

با این وجود کدام یک از رنگ‌های موجود در لیست مذکور بیشتر توجه شما را به خود جلب کرده است؟ دوست دارید کدام گوشی غیر از گوشی‌های شرکت شیائومی را در یکی از این رنگ‌‌ها داشته باشید؟

نوشته شیائومی Mi 6 در ۱۱ رنگ متنوع عرضه می‌شود اولین بار در پدیدار شد.