شیائومی Mi Max با نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی توسط TENAA تایید شد

شیائومی نیز همانند سایر رقبا نتوانست علاقه خود را به تولید فبلت‌ها پنهان کند و اکنون همه منتظر هستند تا این کمپانی چینی از جدیدترین فبلت خود با نام Mi Max با صفحه‌نمایش 6.44 اینچی رونمایی کند، بااین‌حال نیازی نیست تا معرفی رسمی این گوشی منتظر مشخصات آن بمانیم چراکه موسسه چینی TENAA طبق معمول مشخصات گوشی جدید شیائومی را فاش کرده است!

xiaomi.logo_1

طبق اطلاعات منتشرشده از این منبع، فبلت جدید شیائومی Mi Max صفحه‌نمایشی ۶.۴۴ اینچی Full HD خواهد داشت و چیپست ۶ هسته‌ای از نوع اسنپدراگون ۶۵۰ با قدرت ۱.۴ گیگاهرتزی وظیفه پردازش این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ را بر عهده خواهد گرفت. شیائومی برای این گوشی دو نسخه با رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی تدارک دیده است تا کاربران برحسب نیاز خود یکی را انتخاب و خریداری نمایند.

اما درباره سایر مشخصات این فبلت چینی، TENAA کم‌کاری نکرده و جزئیات بیشتری از دوربین، باتری و سایر مشخصات را نیز فاش کرده است. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. شیائومی با توجه به اسکنر اثرانگشتی که در بخش پشتی گوشی تعبیه‌شده خیال کاربران را از بابت امنیت راحت کرده است. باتری 4000 میلی‌آمپری غیرقابل تعویض و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 با رابط کاربری MIUI 8 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. شیائومی احتمالا نسخه ۲ گیگابایت حافظه رم Mi Max را با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌کند.

xiaomi-mi-max-tenaa

شیائومی اعلام کرده است که این فبلت را در جریان رویداد 21 اردیبهشت خود همراه با معرفی رابط کاربری MIUI 8 رونمایی خواهد کرد. هرچند که پیش‌ازاین قرار بود در این زمان دستبند Mi Band 2 معرفی شود اما شیائومی اعلام کرد که این دستبند هنوز برای معرفی آماده نیست و احتمالا آن را اواخر خرداد و یا تیرماه معرفی خواهد کرد.

نوشته شیائومی Mi Max با نمایشگر 6.44 اینچی توسط TENAA تایید شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.