شیائومی Mi Max 2 در Geekbench رویت شد

شیائومی Mi Max 2 در Geekbench رویت شد

تنها ساعاتی تا معرفی رسمی دومین نسل از شیائومی Mi Max باقی مانده، بااین‌حال به‌تازگی نتایج تست این اسمارت‌فون در بنچمارک GeekBench منتشر شده است. مطابق معمول این بنچمارک برخی از اطلاعات دستگاه را هم منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Geekbench، شیائومی Mi Max 2 به چیپست اسنپدارگون 625 یا 626 مجهز خواهد شد که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. سیستم‌عامل به‌کار رفته در این اسمارت‌‌فون اندروید 7 نوقا خواهد بود که با رابط کاربری MIUI شخصی‌سازی شده است.

مطابق شایعات، شیائومی Mi Max 2 از چیپست اسنپدارگون 626 استفاده خواهد کرد. با این وجود نمی‌توان به‌طور قطعی این موضوع را تایید کرد، زیرا در GeekBench هر دو چیپست اسنپدارگون 626 و اسنپدارگون 625 با شماره مدل MSM8953 شناخته می‌شوند. البته اسنپدارگون 625 می‌بایست با شماره مدل MSM8953Pro نمایش داده شود اما بنچمارک‌ها معمولا سه حرف انتهایی را حذف می‌کنند.

هر دو چیپست از پردازنده گرافیکی آدرنو 506 استفاده می‌کنند، متاسفانه گیک‌بنچ اطلاعات دیگری را از این اسمارت‌فون منتشر نکرده است. اما مطابق خبرهای قبلی، شیائومی Mi Max 2 از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و به یک نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون 12 مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

نوشته شیائومی Mi Max 2 در Geekbench رویت شد اولین بار در پدیدار شد.