شیائومی Mi Mix 2S هفتم فروردین معرفی می‌شود؛ اژدهایی از شرق با اسنپدراگون ۸۴۵

بالاخره زمان پایان شایعات و ملاقات با شیائومی می‌ میکس ۲S در حال فرا رسیدن است. دیوایسی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ که قرار است به عنوان جانشین گوشی شیائومی می‌ میکس ۲ روز ۷ فروردین معرفی شود.

ماه‌هاست که منتظر رونمایی از پرچمداری قدرتمند از سوی شیائومی هستیم. به‌زودی این رویا به حقیقت تبدیل شده و شاهد رونمایی از هندستی خواهیم بود که با تایید کمپانی سازنده قرار است میزبان یکی از پرقدرت‌ترین پردازنده‌های جهان یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ باشد. جدای از تایید وجود این تراشه در پرچمدار جدید، شیائومی تصویری از اولین امتیاز کسب شده این دیوایس در بنچمارک AnTuTu منتشر کرده که با توجه به نمره به‌دست آمده حقیقتا شایستگی‌های محصول جدید چینی‌ها را به اثبات می‌رساند.

همان‌گونه که مشخص است، گوشی شیائومی می‌ میکس ۲S توانسته در جدیدترین نسخه بنچمارک AnTuTu امتیاز ۲۷۳۷۴۱ را به‌دست آورد که تاکنون یکی از برترین نمره‌های کسب شده توسط یک اسمارت‌فون اندرویدی در این بنچمارک به شمار می‌رود. اسنپدراگون ۸۴۵ قطعا آمده تا سطوح جدیدی از عملکرد و قدرت را رقم بزند و این امتیاز در واقع نمودی از آن‌چه است که از این تراشه و پرچمداران مجهز به آن انتظار داریم.

به غیر از زمان معرفی و تجهیز به تراشه کوالکام، شیائومی هیچ اطلاعات دیگری در این باره منتشر نکرده است. به هر حال زمان زیادی باقی نمانده تا اطلاعات رسمی و کاملی از این گجت به‌دست آوریم. پیش‌بینی می‌کنیم شیائومی پس از آغاز به‌کار رسمی MWC 2018 به تدریج جزئیات بیش‌تری را درخصوص پرچمدار جدیدش اعلام کند. در پایان اشاره می‌کنم وب‌سایت آی‌تی‌رسان مانند گذشته پوشش کاملی از کنگره جهانی موبایل داشته که می‌توانید از جدیدترین اخبار در این زمینه از طریق این لینک مطلع شوید.

نوشته شیائومی Mi Mix 2S هفتم فروردین معرفی می‌شود؛ اژدهایی از شرق با اسنپدراگون ۸۴۵ اولین بار در پدیدار شد.