طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی فراهم شد

 
 
یک شرکت خلاق با ایجاد یک فروشگاه آنلاین دیجیتال، امکان طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی را برای کاربران فراهم کرد.
 
امیر عصاری بنیانگذار این شرکت خلاق با اشاره به نیاز بازار برای طراحی سایت به منظور معرفی محصولات آماده اظهارکرد:ابتدا ما یک فروشگاه دیجیتال آنلاین راه اندازی کردیم، به طوریکه مشتریان می توانند ابزارها و نیازمندی خود برای طراحی سایت از جمله قالب و افزونه‌های وردپرس، اسکریپت و غیره را در این سامانه تهیه کنند.
 
وی ادامه داد:در واقع در این سایت بصورت آسان و کم هزینه نیازمندی های راه اندازی یک سایت حرفه‌ای با سیستم مدیریت محتوای وب سایت وردپرس به صورت رایگان ارائه شده است.
 
عصاری یادآور شد:پیش از این، طراحان برای راه‌اندازی سایت توسط قالب‌های حرفه‌ای، نیازمند خرید قالب‌ از مارکت‌های خارجی و بومی‌سازی آن بودند و این روش خرید و بومی‌سازی هزینه بسیار زیادی به همراه داشت چرا که قالب‌ها بین ۵۹ تا ۸۹ دلار قیمت دارند.
 
وی با ارائه توضیحات بیشتر در مورد کارکرد این سامانه، بیان کرد: در پاسخ به این نیاز ما یک سامانه ایجاد کردیم تا پلتفرمی فراهم شود که توسعه‌دهندگان بتوانند محصولات طراحی شده یا بومی‌سازی شده خود را در اختیار سایر کاربران قرار دهند. این این فعال صنایع نرم و خلاق افزود:خریداران همچنین می توانند محصولات مورد علاقه خود را با هزینه خیلی کمتری به ‌صورت کاملاً بومی‌سازی شده تهیه و بدون نیاز به دانش کدنویسی، خودشان سایت مورد علاقه خود را راه‌اندازی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه، در این سامانه طراحی شده کاربران در دو نقش خریدار و طراح فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: خریداران افرادی هستند که قالب‌ها و افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس را از این سامانه تهیه می‌کنند تا سایت خود را راه‌اندازی کنند و طراحان افرادی هستند که از سراسر ایران و جهان با طراحی و بومی‌سازی قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی، محصولاتی را آماده کرده و با عرضه آن‌ها در سامانه ما درآمد مناسبی کسب می‌کنند.
 
بر اساس گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت علمی و فناوری، این فعال حوزه صنایع نرم و خلاق اظهار امیدوار کرد در آینده نزدیک، با توسعه این سامانه‌ توسط این شرکت خلاق، خدمات بیشتری به خریداران و طراحان سایت ها ارائه شود.