طراحی سایت  ASP.NET Core چه مزایایی دارد؟

اگر از علاقه‌مندان به سیستم‌عامل هایی نظیر مک و لینوکس هستید و این سیستم عامل‌های خاص و متفاوت را بسیار برتر از سایر سیستم عامل های رایج می‌دانید قطع به یقین برای طراحی سایت نیز فقط و فقط پلتفرم‌هایی نظیر ASP.NET  می‌تواند رضایت شما را به خود جلب نماید. حال این پلتفرم متن باز جهانی روز به روز در حال به روز رسانی و توسعه است و با ارائه هر نسخۀ تازه‌تر از آن ضمن اینکه بسیاری از نقایص نسخه‌های قبل برطرف می‌گردد، نقاط قوت بسیاری نیز در آن دیده می‌شود. ارائه نسخه ASP.NET Core و در ادامه طراحی سایت Asp.Net Core مبحث مهمی است که این روزها در بین برنامه‌نویس‌های بسیاری به چالش کشیده می‌شود. اگر شما هم قصد دارید در رابطه با این نسخه از پلتفرم ASP.NET اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

فریمورک ASP.NET Core چیست؟

فریمورک asp.net core یک نسخه متن از ASP.NET است که برای اولین بار در سال 2016 منتشر شده و تمرکز آن افزایش کارایی های ای اس پی دات نت است. این نسخه قابلیت این را دارد تا روی سیستم عامل‌هایی نظیر لینوکس، ویندوز و مک اجرا شود. علاوه بر افزایش کارایی برنامه های پیاده سازی شده با فریمورک asp.net core ، ارائه دهندگان آن سعی بر این داشتند تا این فریمورک بتواند سرعت اجرای برنامه‌های کدنویسی شده با آن را دوچندان نماید. در ادامه به ویژگی‌های بارز این فریمورک قدرتمند خواهیم پرداخت.

 

ویژگی های بارز فریمورک ASP.NET Core

در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های asp.net core  می‌پردازیم:

  • این فریمورک قابلیت توسعه واجرا روی سیستم‌عامل هایی نظیرلینوکس، ویندوز و مک را دارا می‌باشد.
  • متن باز و تست پذیر است.
  • برای ساخت UI و API وب یکسان عمل می‌کند.
  • با استفاده از این فریمورک می‌توانید نسخه‌های مختلف .NET Core را در کنار هم اجرا کنید.
  • این فریمورک توانایی میزبانی از IIS،Kestrel ، sys، Nginx، Apache و Docker را نیز دارا می‌باشد.
  • این فریمورک توسعه وب جدید را آسان می‌نماید.

تکنولوژیPages  Razor

  • در فریمورک net core قابلیت کدنویسی سناریو های متمرکز بر هر صفحه را کارآمدتر می‌کند و به شما اجازه می دهد تا از C# هم بتوانید در کنار JavaScript در مرورگر خود استفاده کنید.

 

مزایای برنامه نویسی با ASP.NET Core ؟

اگر به عنوان یک برنامه‌نویس برای‌تان سؤال است که چرا طراحی سایت asp.net core به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های برنامه‌نوسی در محیط asp.net core می‌پردازیم.

قابلیت اجرای همزمان نرم افزار روی چند سیستم عامل(  Cross-Platform)

اگر تمایل دارید تا برنامه شما ( نرم افزار / اپلیکشن ) هم زمان روی چند سیستم عامل اجرا شود نیاز دارید تا از فریمورک.NET Core برای طراحی استفاده کنید.

.NET Core از سیستم عامل اولیه شما که در واقع برنامه را در محیط آن طراحی کرده اید پشتیبانی می کند و سپس ویژوال استادیو قابلیت این را دارد که یک محیط توسعه یکپارچه دیگر برای ویندوز و مک هم فراهم نماید.

قابلیت پیاده سازی معماری میکروسرویس با asp.net core

معماری میکروسرویس یک ساختار برنامه نویسی است که به طراح یا برنامه نویس، اجازه می‌دهد تا در محدوده مجاز کار خود از ترکیبی از تکنولوژی‌های کاربردی روز استفاده نماید. این قابلیت به این معناست که برنامه نویس می‌تواند میکروسرویس ها را با  Ruby ، NET Framework ،Java   یا با دیگر تکنولوژی‌های مد نظر خود به صورت یکپارچه ترکیب کند.

پیاده سازی برنامه هایی با عملکرد بالا و قابلیت مقیاس پذیری

اگر می خواهید وب سایتی داشته باشید که بهترین عملکرد را داشته باشد و در عیم حال قابلیت مقیاس پذیری آن نیز بدون هیچ خطایی در لحظه قابل انجام باشد بی شک باید به سمت طراحی یا کدنویسی با فریمورک NET Core و ASP.NET Core قدم بردارید. عملکرد بسیار سریع ارسال درخواست به سرور و زمان اجرای برنامه توسط سرور در سیستم عامل های ویندوز و لینوکس موجب می‌شود که این پلتفرم پیشنهاد ما در دیجی تک به شما باشد.

چرا طراحی سایت ASP.NET Core دیجی تک

Asp.net core  در واقع نسخه پیشرفته تری از ASP.NEET است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد تا تمام نقایصی که قابلیت کاربردی بودن برنامه های ساخته شده با asp.net را زیر سوال برده بود بر طرف نماید. حال با استفاده از این فریمورک می‌توانید با خیالی آسوده تر برای کسب و کار خود برنامه کاربردی طراحی کنید. سرعت بسیار بالا و قابلیت مقیاس پذیری از ویژگی‌های بارز برنامه‎های کدنویسی شده با این فریمورک است و به راحتی در شرکت دیجی تک قابل اجرا می‌باشد.

شرکت آیتی محور دیجی تک با برخورداری از برنامه نویسانی مجرب و کارآزموده مفتخر است تا در زمینه طراحی سایت asp.net core  خدمات متمایزی را به شما کاربران ارائه دهد. معمولا طراحی سایت با فریمورک های پیچیده ای نظیر ای اس پی دات نت مستلزم این است که برنامه نویس به تمام اصول و جوانب کار آگاهی لازم را داشته باشد و ما به این مهم می‌بالیم که در دیجی تک با جمعی از برترین برنامه نویس های نخبه ایران همکاری می کنیم.

سفارش طراحی سایت با فریمورک asp.net core در دیجی تک

اگر صاحب یک برند مهم خصوصی هستید و یا در یک ارگان دولتی بزرگ مشغول به کارید، مهم است سفارش ساخت سایت یا نرم افزار خود را به چه تیمی می‌سپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی سایت می توانید به وب سایت دیجی تک مراجعه کرده و از طریق ثبت اطلاعات خود در فرم ثبت سفارش، پروپزال برنامه کاربردی مد نظر خود را به ما ارائه دهید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شرکت آیتی محور دیجی تک با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی برنامه های کاربردی، برای شرکت ها و ارگان های نام آشنایی اقدام به طراحی سایت کرده است و این مهم نشان اعتماد مشتریانی است که یک بار خدمات دیجی تک را تجربه کرده اند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته طراحی سایت  ASP.NET Core چه مزایایی دارد؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.