طراحی شماتیکی منتسب به آی‌فون ۸ در فضای مجازی منتشر شد

طراحی شماتیکی منتسب به آی‌فون 8 در فضای مجازی منتشر شد

طبق ادعای افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی SlashLeaks، طراحی شماتیکی از یک گوشی هوشمند منتشر شده که گفته می‌شود آی‌فون 8 نام دارد که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آی‌فون‌ها از آن رونمایی شود. برای اطلاع از جزئیات این خبر با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مطابق این طراحی که با شایعات اخیر منتشر شده درباره آی‌فون 8 هم‌خوانی دارد، تاچ آی‌دی حذف شده و اسکنر اثر انگشت در دل نمایشگر و به عنوان بخشی از محدوده 0.6 اینچی نمایشگر درآمده که با کنترل‌های مجازی، جایگزین دکمه هوم خواهد شد. علاوه بر این مینگ چی‌ کو، تحلیل‌گر حوزه اپل از کمپانی KGI اظهار کرده که آی‌فون 8 با یک دوربین سلفی انقلابی همراه خواهد بود که از سنسور سه بعدی برخوردار است.

این دوربین برای تشخیص چهره به کار می‌رود که برای آنلاک کردن گوشی و تعیین هویت کاربرد دارد. اگر از زاویه کناری به گوشی نگاه کنیم، برجستگی کوچکی از دوربین پشتی به چشم می‌خورد. ماژول دوربین دوگانه پشتی بر روی آی‌فون 8 نیز به صورت عمودی قرار گرفته و با ماژول دوال موجود بر روی آی‌فون 7 پلاس متفاوت است.

بر روی قسمت زیرین گوشی، پورت لایتنینگ در میان دو اسپیکر قرار گرفته است. تنظیم کننده صدا در کناره سمت چپ و دکمه پاور بر روی کناره سمت راست قرار دارند. نمایشگر این مدل از آی‌فون بدون حاشیه است و تقریبا تمامی پنل جلویی گوشی شامل نمایشگر می‌شود.

نکته جالبی که این طرح شماتیک دارد، این است که با نقاشی یکی از کارگران کارخانه تولید کننده آی‌فون که از آی‌فون 8 کشیده بود، مطابقت دارد. البته تا زمان معرفی آی‌فون‌های جدید زمان زیادی باقی مانده و این امکان وجود دارد که بسیاری از این شایعات به واقعیت تبدیل نشوند.

نوشته طراحی شماتیکی منتسب به آی‌فون 8 در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.