طراحی گوشی ال‌جی V30 از طریق انتشار دفترچه راهنمای آن فاش شد!

یکی‌دیگر از اسمارت‌فون‌هایی که حرف و حدیث زیادی درباره آن به گوش می‌رسد، ال‌جی V30 است که به‌تازگی عکسی از طراحی آن فاش شده که گفته می‌شود این تصویر واقعی از دفترچه راهنمای این موبایل لو رفته و همچنین برای اولین‌بار توسط OnLeaks در فضای وب قرار گرفته است.

این طرح، جزییات خوبی را از ساختار و نحوه طراحی گوشی ال‌جی V30 به نمایش می‌گذارد و علاوه‌‌بر این، نشان می‌دهد که این پرچمدار تفاوت ظاهری عمده‌ای با دیگر پرچمداران سری V دارد. چراکه در این فبلت همانند G6 از یک صفحه‌نمایش کشیده استفاده شده و خبری از نمایشگر دوم نیست. با توجه به این عکس درمی‌یابیم که کمپانی ال‌جی برای صفحه‌نمایش این تلفن‌هوشمند از نسبت تصویر 18 به 9 بهره خواهد گرفت. این نسبت تصویر نامتعارف، علاوه‌بر G6 چندی پیش در گوشی‌های میان‌رده سری Q این سازنده نیز به‌کار گرفته شده بود.

طراحی گوشی ال‌جی V30 از طریق انتشار دفترچه راهنمای آن فاش شد!

این منبع فاش‌کننده تاکید می‌کند که برخلاف نسل‌های پیشین این گوشی، ال‌جی V30 به جای بهره‌گیری از دو نمایشگر این‌بار به یک پنل نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های اندک که پیش‌تر در برخی اسمارت‌فون‌های این کمپانی دیده بودیم، مجهز می‌شود. در لبه سمت راست این گوشی‌ هوشمند یک درگاه برای ورود سیمکارت قرار گرفته که هنوز مشخص نیست که آیا این درگاه برای کارت حافظه نیز استفاده خواهد شد یا خیر.

همچنین طبق این تصویر، سازنده برای پنل پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه درنظر گرفته که به‌صورت افقی طراحی شده‌اند اما برخلاف G6 فلش LED در سمت‌ راست دوربین‌ها جای گرفته است. در لبه سمت چپ این محصول مانند V20، کلیدهای تغییر صدا قرار دارند و سنسور اثر انگشت این تلفن‌هوشمند نیز طبق روال همیشگی در پنل پشتی و زیر دوربین قرار دارد اما فاصله بین آن‌ها در مقایسه با G6، حدود 50 درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یکی از دوربین‌های ال‌جی V30 دارای دریچه دیافراگم f/1.6 بوده و پنل صفحه‌نمایش این دستگاه از نوع OLED ذکر شده است. این پرچمدار به‌صورت رسمی در تاریخ 31 آگوست رونمایی می‌شود و انتظار می‌رود که پس از گذشت یک ماه از زمان معرفی، برای خرید در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

نوشته طراحی گوشی ال‌جی V30 از طریق انتشار دفترچه راهنمای آن فاش شد! اولین بار در پدیدار شد.