عجیب‌ترین اسمارتفون دنیا با برند اسنشال در راه است!

اسمارتفون اسنشال

پیش از این، گزارش‌هایی درباره اسمارتفون بعدی شرکت آمریکایی اسنشال وجود داشته است و فروم توسعه‌دهندگان XDA هم در یگ گزارش، جزییاتی درباره نسخه سیستم عامل و چیپست داخل آن منتشر کرده بودند. حالا امروز تصویری از این دستگاه انتشار یافته که با دیدن‌اش، به سختی می‌توان آن را یک گوشی نامید.

اندی رابین، مدیرعامل اسنشال، در حساب توییتری خود، تصاویر مربوط به دستگاه جدید شرکت را منتشر کرده و نشان می‌دهد که ما با عجیب‌ترین هندستی که تابه‌حال دیده‌ایم روبه‌رو هستیم؛ بطوریکه بعد از دیدن آن، این سوالات به ذهن ما خطور می‌کند که آیا حتی امکان در دست گرفتن آن در یک دست وجود خواهد داشت و آیا این دستگاه واقعا یک گوشی همراه است یا یک ریموت کنترل.

اسمارتفون اسنشال

در هرحال، رابین نام آن را GEM، که در واقع نام رمزی دستگاه در یک گزارش قبلی بوده، گذاشته است. گفته می‌شود که GEM، مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730 کوالکام خواهد بود و سیستم عامل اندروید 10 را بر روی خود خواهد  داشت.

اسنشال، اوایل امروز تایید کرد که در حال کار بر روی یک دستگاه جدید است که در حال‌حاضر در مرحله تست‌های اولیه خود قرار دارد. شرکت گفته است که آنها جزییات بیشتر در این‌باره را در آینده نزدیک ارایه خواهند کرد.

اسمارتفون اسنشال

برخی از مشخصاتی اسمارتفون اسنشال که ما در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، شامل یک دوربین بزرگ در پشت دستگاه، یک فلاش LED در قسمت بالا سمت چپ و همچنین یک سنسور اثر انگشت در زیر دوربین می‌شود. نمایشگر بسیار باریک آن، یک دوربین هول پانچ در بالا سمت چپ و یک اسپیکر کوچک در کناره بالایی خود دارد.

حالا که اندی رابین تصمیم به انتشار این تصاویر گرفته، می‌توان حدس زد که مدت زمان زیادی تا معرفی دستگاه باقی نمانده است. بنابراین همه ما منتظر هستیم ببینیم که جدیدترین اسمارتفون اسنشال واقعا چگونه دستگاهی خواهد بود.

 

نوشته عجیب‌ترین اسمارتفون دنیا با برند اسنشال در راه است! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.